Gå til innhold

Jeg er en feeder/fat-lover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,tenkte jeg kunne fortelle litt om min "ting" og høre hva folk mener..  Er litt flau/skamfull over dette,men vet ikke om det er med eller uten grunn..

Jeg er altså det som kalles en feeder...tenner på stooore damer som vil bli matet,kjøpt mye fet mat til og bare bli større. Jo feitere damene er jo mer sexy er de i mine øyne. Jeg drømmer om sex med de virkelig store og tenner voldsomt på tanken om flesk og valker som henger utover,rister og "disser"...Damer med stor mage som henger ned foran ei stor og myk bollemus...tunge bryster..deigete valker over det hele er min drøm....

Tar ikke sjansen på å poste dette som noe annet enn anonym,dere må jo tro jeg er helt skrudd :(

Anonymkode: 648cc...5cf

Skrevet

Flere som tenner på dette da det har t.o.m et eget navn. Hvorfor skal du være flau over det?finnes verre ting å tenne på da.

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet

Det er absolitt ingen problemer å være en "fat-lover". Det som derimot kan være er urealistisk tanke er å finne en som er villig til å legge på seg mye for deg og seg selv. Det er en ting å være fornøyd med seg selv som stor, men en har ikke generelt en tanke om å bli større. Det er det ytterst få som har.

Ja,jeg ser den. TS

Anonymkode: 648cc...5cf

Skrevet

Jaja. La det bli med tanken, du.

Anonymkode: 8e8fe...d11

Skrevet

Kroppen skal duge til mer enn å oppfylle dine fantasier. Hvor kult er det å få diabetes, tidlig hjertesykdom, smertefull slitasje i hofter og knær, sopputslett  i valkene, fordømmende blikk, å ikke kunne ta sec en fjelltur eller leke med barna  (hvis en har helse til å få barn)? 

Anonymkode: 8cdb7...b0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...