Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #1 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sender du julekort? Selv sender jeg en hel haug og lager alle selv. Det skal ikke så mye til før de ser ti tusen ganger bedre ut enn de man kjøper i butikken. Har begynt allerede. Å lage julegavelapper og kort. Synes det er kosselig å sitte med sånt nå. For jeg vet at frem mt jul så får jeg ikke tid rett og slett. Det er litt rart å sitte med juleklistremerker og sånt nå mens gresset er grønt. men pytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #2 Del Skrevet 3. oktober 2004 sender alltid julekort til venner, familie.Men de som setter mest pris(?) på det er mine tanter og onkler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. oktober 2004 #3 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg sender julekort til oppdretterne bak hunden min, noen venninner jeg ikke ser i julen og til søsteren min selv om jeg ser henne. Det er fordi vi alltid får kjempefine hjemmelagede julekort av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 3. oktober 2004 #4 Del Skrevet 3. oktober 2004 Du gav meg en kjempe god ide !! takk for det :-) Jeg synes det er kjempe stas med hjemmelagde julekort, merkelapper, og jeg er vel også den eneste i familien, som bruker tid på å pakke gavene flott inn. Nå når jeg er i butikk yrket, så har jeg ikke tid lenger når julen nærmer seg, så nå skal jeg tenne lys, og kose meg med å lage kort utover høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. oktober 2004 #5 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sender julekort, men er ikke så lagete av meg. Det blir med ferdigkjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #6 Del Skrevet 3. oktober 2004 sender julekort med blider av ungene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. oktober 2004 #7 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg sender julekort til alle jeg ikke ser i julen, dvs svigers, venner i utlandet og venner andre steder i Norge, familie i utlandet o.l. Lager ikke julekort selv, det finnes så mange flotte (man får det man betaler for, billige kort er som oftest ikke fine) julekort i diverse butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #8 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg sender lite julekort, men legger som regel ved et fint kort når folk før gavene sidene. føler at jeg ikke er flink nok til å lage selv, derfor kjøper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kornelia84 Skrevet 3. oktober 2004 #9 Del Skrevet 3. oktober 2004 Du gav meg en kjempe god ide !! takk for det :-) Jeg synes det er kjempe stas med hjemmelagde julekort, merkelapper, og jeg er vel også den eneste i familien, som bruker tid på å pakke gavene flott inn. Nå når jeg er i butikk yrket, så har jeg ikke tid lenger når julen nærmer seg, så nå skal jeg tenne lys, og kose meg med å lage kort utover høsten Hvordan lager du kortene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 3. oktober 2004 #10 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg skriver alltid en stor bunke med julekort, jeg. Ikke bare "god jul og godt nyttår", men en liten hilsen sånn på tampen av året. Til de jeg ikke ser så ofte eller kanskje ikke har så mye kontakt med, skriver jeg litt om hvordan året har vært. Til de jeg ser litt oftere, skriver jeg takk for det året som har gått, ønsker dem en fin jul og et enda bedre nytt år. Noe i den duren! ... hvert år i januar bestemmer jeg meg for at "i år, i år skal jeg ikke sende et eneste julekort". Jeg blir nemlig alltid så skuffet hver jul når jeg nesten ikke får et eneste kort tilbake. Men når det nærmer seg jul igjen, vokser julekortlisten seg laaang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. oktober 2004 #11 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg sender julekort, synes det er koselig jeg! Noen lager jeg selv, ellers blir det noen fine kort som man får kjøpt! Sender en del kort, men synes ikke jeg får så mange tilbake :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. oktober 2004 #12 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sender julekort hvert år, og i år blir det med bilde av sønnen vår på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 4. oktober 2004 #13 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg sender ikke julekort, nei....evt et og annet elektronisk.... Ser ikke poenget med å sende et kort der det står: "God Jul og Godt nyttår. Hilsen Familien Lilletroll." til de en allikevel snakker med flere ganger i jula. Da sender jeg heller en lengere mail til de jeg ikke kommer til å snakke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 4. oktober 2004 #14 Del Skrevet 4. oktober 2004 Å, ja! Takk for påminnelsen. Jeg er litt treig, men i år skal jeg prøve (hørt den før?) å sende til de jeg er glad i, og spesielt dem jeg er dårlig til å ta kontakt med (bestemor ... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 4. oktober 2004 #15 Del Skrevet 4. oktober 2004 Kornelia84: Jeg lager forskjellige typer julekort, har noen bøker med tips til hvordan lage kort til ulike anledninger. Som oftest kjøper jeg inn ulike typer farget papp(tynn papp ), gjerne også ferdig tilklippet. Så skriver jeg kanskje en julesang på de, kjøper juleklistermerker, klipper til ulike motiver av filt, og andre materiale. Har også ulike sakser med mønster. Det er bare til å bruke fantasien. Jeg har forresten funnet noen artige jule figurer, som jeg skal prøve meg på. Tenkte å gi i førjulsgave til min mor, svigermor, nabo, og meg selv... :-) Det er bruker er en lyspære. Sokkelen limer en rød nisselue på. ( kan strikkes, eller kjøpes ferdig på hobby butikker.) Selve lyspæren limer man på en liten tre plate. Lyspæren maler en ogsp en nissekone eller nissemann.. på i helfigur. De var utrolig flotte. Har oppskriften på de. Ble ganske overrasket da jeg såg det var en lyspære, som ble brukt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. oktober 2004 #16 Del Skrevet 6. oktober 2004 Sender en haug med julekort.. Både med bilder av ungene og uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå