Gå til innhold

Drømmekjolen!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare lurte på om det var noen 2003 bruder som har funnet drømmekjolen enda???????

Er stadig på kikk og trenger tips, så sett inn linker til kjolene deres! (Dette gjelder også dere 2002 bruder altså!)

På forhånd takk.

LH :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har funnet min kjole og er kjempefornøyd med kjøpet. Har desverre ikke noe bilde av den enda, men hvis det hjelper deg så er det en St.Patrick 1342 jeg har kjøpt. Kan sende deg bilde på mail når jeg får tatt et.

Skrevet

Jeg har også funnet min kjole, jeg skal bare leie den da..

Den ligner littegrann på denne, bortsett fra at den er litt annerledes øverst

(min har silkeroser i hvitt og champagne på skuldrene), skjørtet er helt likt..

http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...&cat=31&page=15

Det var egentlig ikke en sånn type kjole jeg hadde tenkt på i utgangspunktet, men ble overtalt i brudesalongen til å prøve den.

En sånn type kjole passer dessuten bedre til et såpass stort bryllup vi skal ha, og så passer den perfekt inn i lokalene på Losby Gods :ler:

Mamma syns jeg var så fin at hun begynte å grine, så da fant jeg ut at det måtte bli den :hoho:

Jeg skal også ha slør, til midt på korsryggen tenker jeg, slepet er så fint på kjolen at jeg ikke vil dekke det til med langt slør.

Frk. Busybody

Skrevet

:ler: Det var litt pussig, Ayla..

Vi skulle opprinnelig også gifte oss 31 mai, og jeg var også bestemt på den kjolen en liten stund.

Det var jo egentlig sånn type kjole jeg også skulle ha..

Frk. Busybody

Gjest augustbrud 2003
Skrevet

Jeg har vært i USA og kjøpte kjolen min der i løpet av 2 timer... Utrolig, men sant. Det jeg opplevde var at kjole-typene jeg hadde lyst på ikke nødvendigvis passet til min figur. Så jeg foreslår at du stikker innom en brudesalong, ikke nødvendigvis for å kjøpe kjole, men for å finne ut hva slags kjoletype du skal ha. Når du vet det, er det lettere å plukke ut mulige kjoler fra nettet, blader, annonser osv.

Jeg vil også anbefale deg en tur til København. Ta en hyggelig tur med Danskebåten sammen med forloveren din, og titt i butikkene der. De er MYE billigere, og har utrolig utvalg. Jeg har liste over butikker i København hvis det er interessant.

Sjekk også nettet/blader (eks. familien, hjemmet, allers osv) for salg av brukte kjoler. Brudekjoler blir ikke slitt, og det er utrolig mye fint å få tak i til en billigere pris.

Min konklusjon på kjolekjøp: Det er så mange fantastiske kjoler, og visste du at 80% kjøper den første kjolen de prøvde? (sånn jeg gjorde...) Så ikke vær redd for at du ikke skal finne den rette kjolen, det er en million av dem der ute. :lol:

Skrevet

Hei! Det er sant som noen sier her at det ofte er den første kjolen som er den beste... Jeg prøvde en som jeg egentlig ikke trodde ville passe meg, da jeg heller ville ha en annen type. Men den første satt perfekt og selv om jeg prøvde andre kjoler etter dette, fikk jeg ikke den ut av hodet. Resultatet er at den nå henger klar i skapet mitt, og jeg kan nesten ikke vente med å få bruke den. Den er faktisk finere i virkeligheten enn på bildet. Dette var drømmekjolen min....

http://www.panayotis.dk/billeder/1807.jpg

klem fra Vekten

P.S: Er fortsatt ikke sikker på om jeg kan bruke langt chiffong- slør til den... :roll:

Skrevet

Augustbrud 2003:

Kan du sende meg den lista er du snill??

Da hadde jeg blitt kjempe glad!!!

KLemz

Gjest svenskbrud
Skrevet

Vekten!

Klart at du kan ha chiffon slöja till den klänningen! Det blir ursnyggt!!!

Skrevet

Vil bare takke svenskbrud for at du alltid er så positiv til alle!!!!! I tillegg hjelper du til med linker o.l. har jeg lagt merke til! Du er jo en superressurs på denne siden!!!!!!!!!!!!!

Masse Klem fra Vekten :D :D :D :D

Gjest svenskbrud
Skrevet

Tusen tack vekten! Jag har inget annat för mig här på nätet.. mitt eget bröllop planeras lååååååångsamt. Gifter mig inte förrän sommaren 2005 så jag har tid att hjälpa er andra.

Till dig gjest:

Min första reaktion: OOOOAAAAAOOOO!!!! Aj! DEN vill jag ha!!!

Jag förstår att du är såld på just den klänningen!!

Skrevet

Vekten!

Jeg synes liksom slør hører med jeg da.. Du kan jo forsøke en litt Mette-Marit variant da, å feste sløret nesten nede i nakken, hvis du skjønner? Ikke oppå toppen.. Men jeg synes absolutt du bør ha et veeeldig tynt slør, nesten like tynt og lett som silke...

Kjolen var fin da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...