Gå til innhold

Aldri bra nok sånn jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på møteplassen fot noen år siden og snakket en del med en mann der. Vi avtalte å møtes, han likte meg visstnok så godt.

Etter daten ville han ikke treffes igjen - jeg var for feit. Så gikk jeg ned masse i vekt og han har flere ganger bedt om ny sjans for nå er jeg visstnok skikkelig bra å se på. Sorry - løpet er kjørt 

Noen år etter finner jeg drømmemann, bi dater ikke. Bare venner, han vil heller ikke ha meg - jeg er for tynn

Begge to likte meg veldig godt som person-bare ikke kroppen

Takk for det

Jeg gir opp nå 👺👊

Anonymkode: e9193...6e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jo strengt tatt ikke handle om kroppen din...

• Liker 2
Skrevet

kroppsfikserte menn er ikke noe å samle på. De vil bare løpe til en ny kvinne når de blir lei. Det er jo naturlig at en mann først og fremst skal falle for din personlighet og karakter. Det viktigste er at du trives i din egen kropp og det vil vises på din utstråling

• Liker 2
Skrevet

For tykk, for tynn. Hvor langt skal dette kroppshysteriet gå?

Disse mennene er ikke noe å samle på uansett. Ikke noen grunn til å gi opp! Fins nok av menn som ikke har kroppen som 1.prioritet hos en dame.

• Liker 2
Skrevet

Mange bruker kroppen som første "utvei". Er ikke nødvendigvis det som er grunnen, men det som er lettest å skylde på.

Anonymkode: 0b78b...638

Skrevet

Var på møteplassen fot noen år siden og snakket en del med en mann der. Vi avtalte å møtes, han likte meg visstnok så godt.

Etter daten ville han ikke treffes igjen - jeg var for feit. Så gikk jeg ned masse i vekt og han har flere ganger bedt om ny sjans for nå er jeg visstnok skikkelig bra å se på. Sorry - løpet er kjørt 

Noen år etter finner jeg drømmemann, bi dater ikke. Bare venner, han vil heller ikke ha meg - jeg er for tynn

Begge to likte meg veldig godt som person-bare ikke kroppen

Takk for det

Jeg gir opp nå 👺👊

Anonymkode: e9193...6e7

To hendelder = ALDRI bra nok?

Rull inn.

Anonymkode: 03271...405

• Liker 4
Skrevet

Det handler da ikke om å ikek være bra nok! Handler mere om at alle har ikke lik smak og man har heller ikke perfekt kjemi med alle. Tenk så svak og kjedelig kjærligheten hadde vært om alle hadde samme preferanser og alle var match! Da hadde jo ingen forhold vært spesielle :) Ikke gi opp :) Du møter nok på "the one" en dag du også, men vi alle må gjennom en god del før vi er så heldige.

Anonymkode: 72bbc...326

Gjest incognita
Skrevet

Høy offermentalitetfaktor i hovedinnlegget.

Skrevet

Sånn kan det gå når man gjør forandringer for å tekkes andre fremfor seg selv..

At du liker den du er er det som er viktig. Når du lærer deg å like deg selv, så er det lettere for å andre å like deg også. Du må gjerne gjøre endringer, men gjør dem fordi du vil det selv, ikke fordi du tror at andre ønsker det. Og to menn er da ingen målestokk, kan ikke gi opp så lett.

Skrevet

Gammel er du a?

selv er jeg trolig ti år eldre enn TS og datene hennes - men dette hørtes jo skikkelig kjedelig ut, da.
håper du finner en som er snillere og bedre enn disse. :blomst:

Anonymkode: 3e9ef...362

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...