AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Traff en kjekk mann for 2 år siden (Begge i 40-årene), bodde 2,5 timer unna hverandre, men veldig bra kjemi.Det kom raskt frem at han skulle flytte til utlandet (langt) ganske snart(jobb), så det var uaktuelt med et forhold for ham da.Jeg syntes også at han var litt lite forutsigbar (mye planer og vyer om å treffes men uten handling)Treftes totalt 5 ganger på et par mnder, etter dette har vi ikke sett hverandre.Kuttet kontakten helt til jul for 2 år siden. Det gikk et år, så plutselig en dag ringer han meg. Helt greit, men for meg har det gått for lang tid til å ta opp tråden der vi var. Han bor fortsatt i utlandet, og vi har litt sporadisk sms kontakt et par mnder.Etter dette helt stille fra ham. Inntil han ringer en dag i Mai, men jeg gidder da ikke ta tlf, siden han har hatt ep par episoder der han ikke gidder å svare på sms fra meg (noe jeg ikke kan fordra av menn-tyder på ustabilitet).Han sender meg pluteselig en sms i okt(etter 2 år uten å ha sett meg!!), der han lurer på om vi skal finne på noe.Jeg svarer fortsatt ikke. Det går noen dager, han ringer meg. Jeg svarer ikke. Han ringer dagen etter. Jeg svarer fortsatt ikke.Det går en mnd. Jeg får ny mlding der han spør hvordan det går, og forteller at han har flyttet hjem. Og legger til Klem fra XXX.Jeg har ikke svart på denne heller.......hva er greie med menn egentlig? 2 år uten å sees, bodd i utlandet i 2 år, sosial, utadvendt, masse penger, etc.....det bryr ikke jeg meg om, men kan han ikke bare finne seg ei anna dame litt nærmere seg selv??Menn altså....... Anonymkode: 7c831...4a9 2
ajarRun Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 lol, en venn ønsker å møtes og så klikker du for så å skrive et innlegg på KG? Han er en venn, som vil møtes, vennskap varer evig. Jeg har venner jeg aldri møter, jeg kan fortsatt ta kontakt etter mange år for å møtes og gjøre det vi gjorde før. Er du virkelig så illojal at folk slutter å eksistere fordi de har vært borte i et par år? 7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Kanskje fordi du ikke svarer tilbake? ^^ Anonymkode: a444f...77e 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Tråden heter "feige menn". Vi blir aldri bra nok, vi karene Anonymkode: 0f122...f57 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 tråden nedenfor denne på dette forumet, that is! Anonymkode: 0f122...f57
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #6 Skrevet 29. november 2015 lol, en venn ønsker å møtes og så klikker du for så å skrive et innlegg på KG? Han er en venn, som vil møtes, vennskap varer evig. Jeg har venner jeg aldri møter, jeg kan fortsatt ta kontakt etter mange år for å møtes og gjøre det vi gjorde før. Er du virkelig så illojal at folk slutter å eksistere fordi de har vært borte i et par år?Greia er vel at han ikke tar et hint? En selvtillit fra en annen verden.....og han er ikke kun ute etter vennskap nei, han har forsøkt å få meg på gli for seksuell kommunikasjon både på skype og sms hver gang han tar kontakt, og jeg har avvist dette.Men han gir ikke opp ;-) Snåle mannfolk....;-) Anonymkode: 7c831...4a9 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Greia er vel at han ikke tar et hint? En selvtillit fra en annen verden.....og han er ikke kun ute etter vennskap nei, han har forsøkt å få meg på gli for seksuell kommunikasjon både på skype og sms hver gang han tar kontakt, og jeg har avvist dette.Men han gir ikke opp ;-) Snåle mannfolk....;-)Anonymkode: 7c831...4a9Det er ikke greit med hint.Gi han klar og tydelig beskjed om at du ikke er interessert.Eller synes du at det er fint at han skriver og skriver og ringer og ringer til deg uten å få svar fra deg? Anonymkode: e6138...b6d 7
ajarRun Skrevet 29. november 2015 #8 Skrevet 29. november 2015 Greia er vel at han ikke tar et hint? En selvtillit fra en annen verden.....og han er ikke kun ute etter vennskap nei, han har forsøkt å få meg på gli for seksuell kommunikasjon både på skype og sms hver gang han tar kontakt, og jeg har avvist dette.Men han gir ikke opp ;-) Snåle mannfolk....;-)Anonymkode: 7c831...4a9Humblebrag. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #9 Skrevet 29. november 2015 Det er ikke greit med hint.Gi han klar og tydelig beskjed om at du ikke er interessert.Eller synes du at det er fint at han skriver og skriver og ringer og ringer til deg uten å få svar fra deg?Anonymkode: e6138...b6dHan får jo smake sin egen medisin, han har jo selv ignorert noen meldinger fra meg tidligere...så har ikke dårlig samvittighet.Jeg svarer vanligvis alltid samvittighetsfullt på alle meldinger jeg får.Men synes nesten det er litt morsomt at han fortsetter og fortsetter å kontakte meg, uten svar....;-)I tillegg så har jeg en relasjon til en annen mann, som jeg har kjent lenger enn ham, men vi finner ikke helt ut hva vi vil(trenger tid for å finne utav det), og synes ikke denne fyren har noe med det, så vet ikke helt hva jeg skulle skrevet til ham egentlig. Anonymkode: 7c831...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #10 Skrevet 29. november 2015 Han får jo smake sin egen medisin, han har jo selv ignorert noen meldinger fra meg tidligere...så har ikke dårlig samvittighet.Jeg svarer vanligvis alltid samvittighetsfullt på alle meldinger jeg får.1) Men synes nesten det er litt morsomt at han fortsetter og fortsetter å kontakte meg, uten svar....;-)I tillegg så har jeg en relasjon til en annen mann, som jeg har kjent lenger enn ham, men vi finner ikke helt ut hva vi vil(trenger tid for å finne utav det), og synes ikke denne fyren har noe med det, så 2) vet ikke helt hva jeg skulle skrevet til ham egentlig. Anonymkode: 7c831...4a91) Dette ante meg!2) Skriv bare at du ikke er interessert! Anonymkode: e6138...b6d 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #11 Skrevet 29. november 2015 Traff en kjekk mann for 2 år siden (Begge i 40-årene), bodde 2,5 timer unna hverandre, men veldig bra kjemi.Det kom raskt frem at han skulle flytte til utlandet (langt) ganske snart(jobb), så det var uaktuelt med et forhold for ham da.Jeg syntes også at han var litt lite forutsigbar (mye planer og vyer om å treffes men uten handling)Treftes totalt 5 ganger på et par mnder, etter dette har vi ikke sett hverandre.Kuttet kontakten helt til jul for 2 år siden. Det gikk et år, så plutselig en dag ringer han meg. Helt greit, men for meg har det gått for lang tid til å ta opp tråden der vi var. Han bor fortsatt i utlandet, og vi har litt sporadisk sms kontakt et par mnder.Etter dette helt stille fra ham. Inntil han ringer en dag i Mai, men jeg gidder da ikke ta tlf, siden han har hatt ep par episoder der han ikke gidder å svare på sms fra meg (noe jeg ikke kan fordra av menn-tyder på ustabilitet).Han sender meg pluteselig en sms i okt(etter 2 år uten å ha sett meg!!), der han lurer på om vi skal finne på noe.Jeg svarer fortsatt ikke. Det går noen dager, han ringer meg. Jeg svarer ikke. Han ringer dagen etter. Jeg svarer fortsatt ikke.Det går en mnd. Jeg får ny mlding der han spør hvordan det går, og forteller at han har flyttet hjem. Og legger til Klem fra XXX.Jeg har ikke svart på denne heller.......hva er greie med menn egentlig? 2 år uten å sees, bodd i utlandet i 2 år, sosial, utadvendt, masse penger, etc.....det bryr ikke jeg meg om, men kan han ikke bare finne seg ei anna dame litt nærmere seg selv??Menn altså.......Anonymkode: 7c831...4a9KOMMINIKASJON MENNESKE, KOMMUNIKASJON.. Anonymkode: 8d28b...f86 3
Gjest nicecar Skrevet 30. november 2015 #12 Skrevet 30. november 2015 Har du hørt utrykket "De kommer alltid tilbake" ? Vel, han er en av dem.
Nettinettet Skrevet 30. november 2015 #13 Skrevet 30. november 2015 Han får jo smake sin egen medisin, han har jo selv ignorert noen meldinger fra meg tidligere...så har ikke dårlig samvittighet.Jeg svarer vanligvis alltid samvittighetsfullt på alle meldinger jeg får.Men synes nesten det er litt morsomt at han fortsetter og fortsetter å kontakte meg, uten svar....;-)I tillegg så har jeg en relasjon til en annen mann, som jeg har kjent lenger enn ham, men vi finner ikke helt ut hva vi vil(trenger tid for å finne utav det), og synes ikke denne fyren har noe med det, så vet ikke helt hva jeg skulle skrevet til ham egentlig. Anonymkode: 7c831...4a9Du elsker oppmerksomheten og nyter at han tar kontakt med deg i ny og ne. Spesielt siden du nå dater en som ikke vet hva han vil og som du ikke får nok oppmerksomhet fra. I tillegg legger du ut denne tråden for å skape enda mer rundt det hele, for å si noe høyt gjør det mer virkelig.Bli voksen! 3
Onar Skrevet 30. november 2015 #14 Skrevet 30. november 2015 1) Dette ante meg!2) Skriv bare at du ikke er interessert! Anonymkode: e6138...b6dvanskeligere er det ikke! TYDELIG kommunikasjon 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #15 Skrevet 30. november 2015 Han har vel tatt i mot råd fra kvinner. "Ikke gi opp, kjemp for henne, vis dine følelser osv."Han har ikke skjønt at kvinners råd er fullstendig ubrukelige. Anonymkode: 24c11...60e
Gjest BethD Skrevet 30. november 2015 #16 Skrevet 30. november 2015 Tråden heter "feige menn". Vi blir aldri bra nok, vi karene Anonymkode: 0f122...f57Jeg tenkr faktisk det samme etter denne tråden.. TS, hva med å si hva du tenker til HAN istedet ? om du ikke er interessert, så si det til han !!
Rammfrø Skrevet 30. november 2015 #17 Skrevet 30. november 2015 Fortell han rett ut at nok er nok! Slutt å tolerer denne absurde oppførselen hans. Da gjør du både du og han en stor tjeneste.
Apis Skrevet 30. november 2015 #18 Skrevet 30. november 2015 Han får jo smake sin egen medisin, han har jo selv ignorert noen meldinger fra meg tidligere...så har ikke dårlig samvittighet.Jeg svarer vanligvis alltid samvittighetsfullt på alle meldinger jeg får.Men synes nesten det er litt morsomt at han fortsetter og fortsetter å kontakte meg, uten svar....;-)I tillegg så har jeg en relasjon til en annen mann, som jeg har kjent lenger enn ham, men vi finner ikke helt ut hva vi vil(trenger tid for å finne utav det), og synes ikke denne fyren har noe med det, så vet ikke helt hva jeg skulle skrevet til ham egentlig. Anonymkode: 7c831...4a9Da svarer du at du ikke kan, fordi du skal treffe xxxx
Ragnar89 Skrevet 30. november 2015 #19 Skrevet 30. november 2015 Dess mer utilgjengelig du er, dess mer desperat synes han å bli. Han er kanskje vant med at kvinner ligger flate etter han og skjønner ikke greia nå med deg 1
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 30. november 2015 #20 Skrevet 30. november 2015 Bli ferdig med han! Gi han klare fakta om hvorfor du ikke er interessert. Blokker han hvis han ikke gir seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå