AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #1 Del Skrevet 29. november 2015 Kan man se hvem som har fjernet deg som venn på snapchat? Anonymkode: 5fd4e...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 30. november 2015 #2 Del Skrevet 30. november 2015 hvis du sender en snapp til en person, og den aldrig blir åpnet, så er du nok slettet. ellers kan du jo sjekke vennelisten din, vil tro at personen som har slettet deg, ikke lengre vil ligge på vennelisten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #3 Del Skrevet 30. november 2015 Jo.. jeg tror dette er når man blir blokkert. Om man bare fjerner noen kan de fortsatt være på vennelisten.. Anonymkode: 5fd4e...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #4 Del Skrevet 30. november 2015 Jo.. jeg tror dette er når man blir blokkert. Om man bare fjerner noen kan de fortsatt være på vennelisten..Anonymkode: 5fd4e...0a6altså på vennelisten til bare personen som er fjernet -ts Anonymkode: 5fd4e...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #5 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg tror den personen blir på lista over venner, men når du sender en snap til denne personen så vil den bli grå, ikke rød som den er til vanlig. Anonymkode: 9b5c8...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. november 2015 #6 Del Skrevet 30. november 2015 Blir snappene aldri åpnet så er man nok slettet som venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #7 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg tror den personen blir på lista over venner, men når du sender en snap til denne personen så vil den bli grå, ikke rød som den er til vanlig. Anonymkode: 9b5c8...8fatørr ikke ta sjansen på å teste det!! Anonymkode: 5fd4e...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 30. november 2015 #8 Del Skrevet 30. november 2015 tørr ikke ta sjansen på å teste det!!Anonymkode: 5fd4e...0a6Det er da bare å sende en "fellessnap" type "det snør! :D" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 30. november 2015 #9 Del Skrevet 30. november 2015 Blir snappene aldri åpnet så er man nok slettet som venn.Når folk bare sender deg bilder ala pung eller penis så kan det hende man gir faen i å åpne dem selv om man ikke har slettet dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 30. november 2015 #10 Del Skrevet 30. november 2015 Du klarer ikke se hvor mange antall poeng de har mer når de har slettet deg.og de kan muligens åpne/motta snap selv om de har sletta deg fra vennelista, det redigeres ut ifra hvilke innstillninger man har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. november 2015 #11 Del Skrevet 30. november 2015 Når folk bare sender deg bilder ala pung eller penis så kan det hende man gir faen i å åpne dem selv om man ikke har slettet dem.Jeg får ikke så mange slike bilder mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 30. november 2015 #12 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg får ikke så mange slike bilder mer.Merkelig, kanskje de har slettet deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. november 2015 #13 Del Skrevet 30. november 2015 Merkelig, kanskje de har slettet deg da?Håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #14 Del Skrevet 30. november 2015 Det er da bare å sende en "fellessnap" type "det snør! :D"kleint.. Anonymkode: 5fd4e...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 30. november 2015 #15 Del Skrevet 30. november 2015 kleint..Anonymkode: 5fd4e...0a6Ja, hvis man gidder å ta det seriøst så er det kanskje det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 30. november 2015 #16 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg tror den personen blir på lista over venner, men når du sender en snap til denne personen så vil den bli grå, ikke rød som den er til vanlig. Anonymkode: 9b5c8...8faStemmer dette, heh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå