Gå til innhold

Tilbake til start ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som jeg har kjent i ca 2 år . Vi er en del av en vennegjeng . Vi har alltid hatt en god kontakt og rotet litt fra tid til annen ...

Nå er det en stund siden sist , men skjedde igjen på fredag . Han har overnattet hos meg mange ganger uten at det har skjedd noe også. 

" Alle" rundt oss ser kjemien vi har og folk som ikke kjenner oss godt , tror vi er sammen . 

Vi har snakket en del om alt dette mellom oss før og også nå på fredag . Vi er enige om at vi er begge betatt av hverandre , men han skal flytte fra Norge snart og dette har vi begge visst hele tiden ( ferdig med studiene han tok her . ) han sier at dette er grunnen til at han ikke vil begynne noe forhold med meg . Jeg er på en måte enig , da avstandsforhold er uaktuelt for oss pga jobbene våre osv. Samtidig , så synes jeg vi skulle prøvd , se hva som skjer på den tiden han er her igjen . Ca 2 mnd . For alt vi vet , så går det i vasken før det , men da har vi prøvd og kan bli ferdig med dette.

Vi fungerer veldig godt som bare venner også, men jeg kjenner at etter de der rote episodene har jeg vanskelig for og bare være venner. Jeg har lyst på han , jeg savner han og har bare lyst til og være nær . Så går tiden uten noe "tull" og da går det helt greit. 

Vi er begge i 30 årene. 

Noen gode råd? Bare og spørre om noe er uklart etter dette rotete innlegget :P . 

Anonymkode: 6f939...698

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fjottete ut, kan du ikke pule noen andre? Hvorfor komplisere et godt vennskap for å starte et dødfødt forhold? Når du sier han overnatter flere ganger uten at noe skjer tenker jeg at det mangler seksuell kjemi og at flyttingen kun er et påskudd for å ikke såre deg. Jeg ville lagt ballen død og funnet noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...