AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Hva i helvette er det som feiler dere som angriper folk, raserer bensinstasjoner og klatrer opp langs store juletreer og ødelegger for andre? Er det noe mentalt inni hodet deres som er skadet?? Anonymkode: 25a6e...a72
ajarRun Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Jeg ser ikke helt hva vold, rasering av bensinstasjoner og klatring i trær har med å ødelegge for andre. Er du bitter fordi ingen ville ha deg med på moroa? Jeg er forøvrig mektig provosert over alt hatet mot treklatring, når jeg var ung var trær fritt fram, nå er det liksom så farlig for både deg selv og treet? Det siste spørsmålet ditt er umulig å svare på, mentalt impliserer at det ikke er noe strukturelt men du skriver inni hodet som impliserer strukturelt. Kan du utdype spørsmålet litt? Eller var mentalt inne i hodet en spesifisering på at du ikke tror på sjelelære og denslags?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Jeg ser ikke helt hva vold, rasering av bensinstasjoner og klatring i trær har med å ødelegge for andre. Er du bitter fordi ingen ville ha deg med på moroa? Jeg er forøvrig mektig provosert over alt hatet mot treklatring, når jeg var ung var trær fritt fram, nå er det liksom så farlig for både deg selv og treet? Det siste spørsmålet ditt er umulig å svare på, mentalt impliserer at det ikke er noe strukturelt men du skriver inni hodet som impliserer strukturelt. Kan du utdype spørsmålet litt? Eller var mentalt inne i hodet en spesifisering på at du ikke tror på sjelelære og denslags? Jeg skrev det fordi jeg var forbannet. Alkohol burde forbys Anonymkode: 25a6e...a72
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Jeg ser ikke helt hva vold, rasering av bensinstasjoner og klatring i trær har med å ødelegge for andre. Er du bitter fordi ingen ville ha deg med på moroa? Jeg er forøvrig mektig provosert over alt hatet mot treklatring, når jeg var ung var trær fritt fram, nå er det liksom så farlig for både deg selv og treet? Det siste spørsmålet ditt er umulig å svare på, mentalt impliserer at det ikke er noe strukturelt men du skriver inni hodet som impliserer strukturelt. Kan du utdype spørsmålet litt? Eller var mentalt inne i hodet en spesifisering på at du ikke tror på sjelelære og denslags? Nå later du bare som du ikke skjønner tråden Anonymkode: 25a6e...a72 2
ajarRun Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 Jeg skrev det fordi jeg var forbannet. Alkohol burde forbysAnonymkode: 25a6e...a72Hvorfor vil du at kriminelle skal selge alkohol også? Jeg er forøvrig enig, det er slitsomt med regulering, skjenketider og at man ikke får kjøpt bare fordi man er litt full. La de kriminelle overta alkoholsalget også. Forbud av narkotiske stoffer gikk jo kjempebra, det er absolutt ikke lettere å kjøpe hasj og heroin enn å kjøpe en pils... Nå later du bare som du ikke skjønner tråden Anonymkode: 25a6e...a72Nei, jeg er genuint forvirret. Kanskje du lurer på hvorfor de tar tilsynelatende irrasjonelle valg? Det er en kjent bivirkning av alkoholkonsum at hemninger blir redusert og at kognitive evner blir hemmet.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Ingen som har noe å si om dette? Anonymkode: 25a6e...a72
Cashbah Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 De vil vel bare ha en minneverdig kveld, da. Been there, done that. Alle driter seg ut i fylla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå