AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #1 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg klippet håret hos frisør på fredag og det ble en helt forferdelig klipp. Det så ikke så ille ut da jeg forlot frisøren fordi hun rettet og stylet håret, men etter å ha vasket det og prøvd å style det hjemme ser jeg at det er helt katastrofe. For det første er det mye kortere enn vi ble enige om, men verre enn det er definitivt den rare oppklippingen hun har gjort. Det er vanskelig å forklare, men håret er bare klippet på en veldig rar måte. Frisøren jeg endte opp med var litt eldre, og jeg føler at hun ga meg en frisyre som kunne passet for en 50-60 år gammel kvinne istedet for ei jente på 24. Det er spesielt kjipt fordi hun klippet det såpass kort - nå er det jo begrenset hva jeg kan gjøre for å løse problemet. Dersom jeg går til en annen frisør for å klippe mer/endre frisyren vil jeg jo ende opp med kjempekort hår. Hva bør jeg gjøre i denne situasjonen? Jeg har litt lyst til å klage til frisøren, men jeg har fått et dårlig inntrykk av salongen og vil ikke tilbake dit for å klippe meg. Jeg sa jo også på fredag at det så fint ut, og føler at jeg burde tatt det opp da at jeg var usikker på klippen. Anonymkode: 2a8b3...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinuwiel Skrevet 29. november 2015 #2 Del Skrevet 29. november 2015 Denne smellen har jeg gått på flere gang, ser jo som oftest kjempebra ut helt til jeg kommer hjem... Du kan jo klage til de, men du får vel ikke tilbud om noe annet enn en ny klipp hos de, og som du sier så er det ikke aktuelt å klippe vekk mer. Jeg har sluttet å gå til frisør, nå farger, striper og klipper jeg selv og er strålende fornøyd😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #3 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg har ofte vært veldig syk og oppsøkt helt uskyldige frisører i ettertid og plaget dem fordi jeg var svært syk/ på randen av totalt psykotisk sammenbrudd og krise i leiren hver eneste dag enkelt og kort fortalt. Ubehagelig tilstand. Jeg trodde de ville skade meg med å klippe på meg, men så er sannheten at de var sikkert flinke. Det jeg vet har skjedd er at en frisør har mobbet meg og så klarte jeg ikke å gå til frisøren etterpå det. Jeg så den frisøren i byen le av meg og mobbe meg når jeg skulle sykle på hm og finne noen klær. Jeg fant 3 stk t skjorter. Jeg klarer ikke å glemme hvordan folk har ledd av meg og plaget meg. De fleste får nemlig varige men av slik mobbing . PÅ ungdomsskolen fikk jeg trusler på meg for å ha forsøkt å spille piano i gymsalen de sin. Til slutt forstod noen akkurat hvor syk jeg er og la meg inn på psykiatrisk avdeling.Det er jeg meget takknemlig for. Der ble jeg i 4,5 år tilsammen. Der traff jeg flere andre syke på forskjellige stadier av sine sykdommer. Utseendet deres var varierende også. Stor variasjon og ikke mye samhold. Trist å se hvor mange som har blitt utsatt for vold før de blir innlagt etc. Triste steder.Jeg er veldig glad for at noen til slutt fant ut at jeg er gal. Noen var tom interessert i hvordan jeg ble slik. Jeg har lyst til å bli bedre, men de fleste liker ikke mennesker med 8 diagnoser i det hele tatt er hva som er min erfaring. Anonymkode: 10500...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #4 Del Skrevet 29. november 2015 Denne smellen har jeg gått på flere gang, ser jo som oftest kjempebra ut helt til jeg kommer hjem... Du kan jo klage til de, men du får vel ikke tilbud om noe annet enn en ny klipp hos de, og som du sier så er det ikke aktuelt å klippe vekk mer. Jeg har sluttet å gå til frisør, nå farger, striper og klipper jeg selv og er strålende fornøyd😊 Har du kort eller langt hår, og ca hvilken frisyre?Hvordan får du til å klippe selv?Jeg spør fordi jeg ønsker å lære meg det selv. Hva trenger jeg å kjøpe inn av utstyr for å greie å gjøre det selv? Anonymkode: ebaa2...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinuwiel Skrevet 29. november 2015 #5 Del Skrevet 29. november 2015 Har du kort eller langt hår, og ca hvilken frisyre?Hvordan får du til å klippe selv?Jeg spør fordi jeg ønsker å lære meg det selv. Hva trenger jeg å kjøpe inn av utstyr for å greie å gjøre det selv?Anonymkode: ebaa2...825nå prøver jeg å spare etter å ha hatt bob et års tid, så det er skulderlangt. Blir bare litt stussing å klipping av luggen til jeg får litt mere lengde på håret:) Jeg fikk noen gamle frisørsakser av min kusine og har sett en del YouTube videoer, å så googler jeg etter inspirasjon. Startet å stusse å klippe lugg selv i starten å har hatt både hanekam og mye forskjellig de siste årene. Var litt redd i starten, men passet alltid på å ikke klippe for mye om gangen. Så etter 8 år med selvklipp begynner det å gå seg til😜 men har hatt mine mislykkede forsøk både med farging og klipping😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #6 Del Skrevet 29. november 2015 nå prøver jeg å spare etter å ha hatt bob et års tid, så det er skulderlangt. Blir bare litt stussing å klipping av luggen til jeg får litt mere lengde på håret:) Jeg fikk noen gamle frisørsakser av min kusine og har sett en del YouTube videoer, å så googler jeg etter inspirasjon. Startet å stusse å klippe lugg selv i starten å har hatt både hanekam og mye forskjellig de siste årene. Var litt redd i starten, men passet alltid på å ikke klippe for mye om gangen. Så etter 8 år med selvklipp begynner det å gå seg til😜 men har hatt mine mislykkede forsøk både med farging og klipping😜Tusen takk for svar med gode råd og inspirasjon! Anonymkode: ebaa2...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #7 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg har ofte vært veldig syk og oppsøkt helt uskyldige frisører i ettertid og plaget dem fordi jeg var svært syk/ på randen av totalt psykotisk sammenbrudd og krise i leiren hver eneste dag enkelt og kort fortalt. Ubehagelig tilstand. Jeg trodde de ville skade meg med å klippe på meg, men så er sannheten at de var sikkert flinke. Det jeg vet har skjedd er at en frisør har mobbet meg og så klarte jeg ikke å gå til frisøren etterpå det. Jeg så den frisøren i byen le av meg og mobbe meg når jeg skulle sykle på hm og finne noen klær. Jeg fant 3 stk t skjorter. Jeg klarer ikke å glemme hvordan folk har ledd av meg og plaget meg. De fleste får nemlig varige men av slik mobbing . PÅ ungdomsskolen fikk jeg trusler på meg for å ha forsøkt å spille piano i gymsalen de sin. Til slutt forstod noen akkurat hvor syk jeg er og la meg inn på psykiatrisk avdeling.Det er jeg meget takknemlig for. Der ble jeg i 4,5 år tilsammen. Der traff jeg flere andre syke på forskjellige stadier av sine sykdommer. Utseendet deres var varierende også. Stor variasjon og ikke mye samhold. Trist å se hvor mange som har blitt utsatt for vold før de blir innlagt etc. Triste steder.Jeg er veldig glad for at noen til slutt fant ut at jeg er gal. Noen var tom interessert i hvordan jeg ble slik. Jeg har lyst til å bli bedre, men de fleste liker ikke mennesker med 8 diagnoser i det hele tatt er hva som er min erfaring. Anonymkode: 10500...0c6Hva har dette med TS og hennes dårlige klipp å gjøre? Det er leit at du har hatt det slik, men man bør ikke legge sine egne erfaringer til grunn i alle situasjoner som kan ligne litt. Situasjonen til TS er da ikke lik din i det hele tatt, og det er ingen indikasjoner på at TS er psykisk syk. De aller fleste som ender opp med en dårlig hårklipp er helt vanlige mennesker, og man må nødvendigvis ikke være psykisk syk for å erkjenne at hårklippen ser helt jævelig ut. Anonymkode: 0668f...b92 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #8 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg ville klaget og bedt om å få igjen i alle fall deler av summen. Det er forståelig at man ikke vil at samme frisør skal prøve å rette på frisyren. Ellers er valget å gå til en annen frisør eller spare det. Har vært i samme situasjon og det er utrolig kjipt. Det beste er å prøve å finne en frisør som man vet er flink og holde seg til denne. Anonymkode: e2604...a28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #9 Del Skrevet 30. november 2015 Takk for svar, folkens. Dette er jammen meg litt kjipt altså. Jeg har nå prøvd å både rette og krølle håret slik at det skal se ok ut, men det er jammen meg katastrofe uansett hva jeg gjør. De siste dagene har jeg rett og slett måttet ha håret i hestehale (den lille hestehalen jeg får til nå) med masse hårnåler for å holde håret som er forskjellige lengder tilbake. Veldig kjipt altså, for jeg er vant til å kunne bare la håret henge og at det ser ok ut. Nå gjør det jo ikke det i det hele tatt. Har tittet litt på pinterest etter hårinspirasjon. Føler nemlig at jeg ikke kan gjøre annet enn å klippe litt til slik at håret i alle fall blir nogenlunde samme lengde. Hva tenker dere om disse frisyrene? Jeg har selv blondt hår og lignende ansiktsform som disse to jentene. Det er mulig at min klipp måtte blitt kortere enn dette da :/TS Anonymkode: 2a8b3...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #10 Del Skrevet 30. november 2015 Synes det var fine frisyrer, og da vil jo håret vokse raskt ut igjen siden det har samme lengde , kontra hvis du kklipper det opp, og det vil også vokse raskere hvis du ønsker langt hår. Anonymkode: a3a58...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå