AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Lurer litt på hva dere andre brukere på KG tenker om dette. Jeg opplever at det er mye mer sjalusi på KG enn det det er i virkeligheten. Her skal man ikke være lykkelig, ha det bra, ha en fin kjæreste, god utdanning og man skal ihvertfall ikke være fin selv. Da får du beskjed tilbake at du er sikkert stygg og ulykkelig eller narsissist eller noe sånt.Hvorfor det skal være så mye sjalusi skjønner jeg ikke, men kan det ha med at det er flere ulykkelige som er misfornøyd med seg og sitt liv her på KG enn det vi generelt møter på i virkeligheten? Jeg synes det er fint at folk kan være positive og skryte av både seg selv og sitt liv. Det må være lov å uttrykke at man har det bra! Anonymkode: 57bad...d15
ajarRun Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Jeg tror heller at folk på kvinneguiden er mer ærlige enn folk du møter i det virkelige liv. Min erfaring er at folk er akkurat like smålige og sjalu her som i virkeligheten, men du merker det fortere her fordi folk tør å si hva de mener.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 EGentlig syns jeg det er motsatt, fordi her kan jeg ignorere innhold mens i det virkelige liv må jeg glo på hele greia av sjalusi og hat og krypere daglig. og har flashbacks fra mobbing og hatere og psykopater. Her kan jeg skue hunden på hårene og unngå de innleggene som er skrevet av psykopater. Skal sies at jeg må bo med 2 i det virkelige liv da Anonymkode: ba48f...570
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 EGentlig syns jeg det er motsatt, fordi her kan jeg ignorere innhold mens i det virkelige liv må jeg glo på hele greia av sjalusi og hat og krypere daglig. og har flashbacks fra mobbing og hatere og psykopater. Her kan jeg skue hunden på hårene og unngå de innleggene som er skrevet av psykopater. Skal sies at jeg må bo med 2 i det virkelige liv da Anonymkode: ba48f...570
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 EGentlig syns jeg det er motsatt, fordi her kan jeg ignorere innhold mens i det virkelige liv må jeg glo på hele greia av sjalusi og hat og krypere daglig. og har flashbacks fra mobbing og hatere og psykopater. Her kan jeg skue hunden på hårene og unngå de innleggene som er skrevet av psykopater. Skal sies at jeg må bo med 2 i det virkelige liv da Anonymkode: ba48f...570Hvorfor må du bo med de? Anonymkode: 2fb2f...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #6 Skrevet 29. november 2015 Det er nok ingen som er sjalu på deg.Men ikke alle er like interessert i å høre om kjæresten din like mye som deg.Ikke i hvert eneste innlegg.Du kunne kanskje starte en dagbok eller noe siden det er så viktig å nevne kjæresten. Anonymkode: 102d9...99e 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Det er nok ingen som er sjalu på deg.Men ikke alle er like interessert i å høre om kjæresten din like mye som deg.Ikke i hvert eneste innlegg.Du kunne kanskje starte en dagbok eller noe siden det er så viktig å nevne kjæresten.Anonymkode: 102d9...99eEnig i dette, det er ikke alle single og ensomme folk som synes det er noe interresant å høre om hvor lykkelig noen er med kjæresten sin... Anonymkode: 38383...485 1
Sirah Skrevet 29. november 2015 #8 Skrevet 29. november 2015 For mange blir nok forum som Kvinneguiden en plass hvor man kan spy ut alt man egentlig har lyst til å si i real life men som sosiale normer og regler stopper en fra å si høyt. Tror mye av det som blir skrevet her er det folk egentlig tenker, men som man har en for god oppdragelse til å spy ut. Slik sett er det jo fint at folk har en plass å "tømme seg" slik at virkeligheten blir litt hyggeligere
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #9 Skrevet 29. november 2015 Enig i dette, det er ikke alle single og ensomme folk som synes det er noe interresant å høre om hvor lykkelig noen er med kjæresten sin...Anonymkode: 38383...485Det er ikke det.Det er all maset som blir litt mye.i det uendelig.Det er forståelig at man er lykkelig og vil dele.Men hvor interessant er det for oss i det uendelige. Kanskje tenke over det. Anonymkode: 102d9...99e 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #10 Skrevet 29. november 2015 Det er ikke det.Det er all maset som blir litt mye.i det uendelig.Det er forståelig at man er lykkelig og vil dele.Men hvor interessant er det for oss i det uendelige. Kanskje tenke over det. Anonymkode: 102d9...99eDet er ikke mas når det er forskjellige personer som skriver det samme. Hold deg unna kjærlighetsrelasjonerforumet om du ikke liker folk som skriver om kjæresten sin. Da kan du holde deg på singelforumet Anonymkode: 57bad...d15
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #11 Skrevet 29. november 2015 Det er ikke mas når det er forskjellige personer som skriver det samme. Hold deg unna kjærlighetsrelasjonerforumet om du ikke liker folk som skriver om kjæresten sin. Da kan du holde deg på singelforumet Anonymkode: 57bad...d15Folk kan være hvor enn de vil Anonymkode: 38383...485 1
Summers Skrevet 29. november 2015 #12 Skrevet 29. november 2015 Lurer litt på hva dere andre brukere på KG tenker om dette. Jeg opplever at det er mye mer sjalusi på KG enn det det er i virkeligheten. Her skal man ikke være lykkelig, ha det bra, ha en fin kjæreste, god utdanning og man skal ihvertfall ikke være fin selv. Da får du beskjed tilbake at du er sikkert stygg og ulykkelig eller narsissist eller noe sånt. Anonymkode: 57bad...d15Forskjellen er at de som driver med selvskryt i virkeligheten blir baksnakket i stedet for konfrontert.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #13 Skrevet 29. november 2015 Folk kan være hvor enn de vilAnonymkode: 38383...485Og da kan man ikke klage hvis man henger på kjærlighetsforumet og leser om forskjellige folk som har det bra. Du kan velge å ikke lese det du ikke vil lese i stedet for å være sur og gretten fordi du leser om folk som har det bra. Anonymkode: 57bad...d15
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #14 Skrevet 29. november 2015 Det er ikke mas når det er forskjellige personer som skriver det samme. Hold deg unna kjærlighetsrelasjonerforumet om du ikke liker folk som skriver om kjæresten sin. Da kan du holde deg på singelforumet Anonymkode: 57bad...d15Jeg er da ikke der.Men det er jo ikke der du er.Du er overalt med maset ditt. Anonymkode: 102d9...99e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #15 Skrevet 29. november 2015 Og da kan man ikke klage hvis man henger på kjærlighetsforumet og leser om forskjellige folk som har det bra. Du kan velge å ikke lese det du ikke vil lese i stedet for å være sur og gretten fordi du leser om folk som har det bra. Anonymkode: 57bad...d15Jeg er ikke den andre aben du siterte Anonymkode: 38383...485
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #16 Skrevet 29. november 2015 Det er ikke mas når det er forskjellige personer som skriver det samme. Hold deg unna kjærlighetsrelasjonerforumet om du ikke liker folk som skriver om kjæresten sin. Da kan du holde deg på singelforumet Anonymkode: 57bad...d15Ikke hørt om KJÆRLIGHETSrelasjonsforumet men ok.Men hvis det er forskjellige som skriver det samme og alle er lykkelig hva er problemet?Skjønner ikke. Anonymkode: 102d9...99e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #17 Skrevet 29. november 2015 Og da kan man ikke klage hvis man henger på kjærlighetsforumet og leser om forskjellige folk som har det bra. Du kan velge å ikke lese det du ikke vil lese i stedet for å være sur og gretten fordi du leser om folk som har det bra. Anonymkode: 57bad...d15Nvm, ser du er ts.. Anonymkode: 38383...485
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #18 Skrevet 29. november 2015 Ikke hørt om KJÆRLIGHETSrelasjonsforumet men ok.Men hvis det er forskjellige som skriver det samme og alle er lykkelig hva er problemet?Skjønner ikke. Anonymkode: 102d9...99eDet ligger under familie, samliv og seksualitet og heter "samliv og kjærlighetsrelasjoner" Anonymkode: 57bad...d15
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #19 Skrevet 29. november 2015 Jeg er da ikke der.Men det er jo ikke der du er.Du er overalt med maset ditt. Anonymkode: 102d9...99eHaha, du tror alle som har det bra på dette forumet er en og samme person? Og de trådene "hva liker du med kjæresten din?" osv er det samme person (altså jeg) som har mange forskjellige brukere som skriver i den tråden? Har du så liten tro på at folk har det bra her inne at du tror det bare er 1 person som har det bra? Anonymkode: 57bad...d15
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #20 Skrevet 29. november 2015 Forskjellen er at de som driver med selvskryt i virkeligheten blir baksnakket i stedet for konfrontert.Du baksnakker folk som har det bra? Hva med å heller få det bra selv? Anonymkode: 57bad...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå