AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #1 Del Skrevet 29. november 2015 Hvordan vet jeg om jeg har øyekatarr? Jeg har noen ganger puss i øyet om morgenen, bare litt i øyekroken og det er gulhvitt. Jeg føler kanskje det ene øyet er litt hovent/irritert, men det er ikke noe jeg legger spesielt merke til. Må man ha øyekatarr selv om man har puss i øynene, eller er det vanlig å ha litt puss om morgenen? Øyet føles også "våtere" enn det andre, selv om det ikke renner av det. Vanskelig å forklare bedre. Anonymkode: 0a270...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 29. november 2015 #2 Del Skrevet 29. november 2015 Må ikke være katar, men det er lurt å sjekke det hos lege. Det er veldig smittsomt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #3 Del Skrevet 29. november 2015 Hvordan vet jeg om jeg har øyekatarr? Jeg har noen ganger puss i øyet om morgenen, bare litt i øyekroken og det er gulhvitt. Jeg føler kanskje det ene øyet er litt hovent/irritert, men det er ikke noe jeg legger spesielt merke til. Må man ha øyekatarr selv om man har puss i øynene, eller er det vanlig å ha litt puss om morgenen? Øyet føles også "våtere" enn det andre, selv om det ikke renner av det. Vanskelig å forklare bedre.Anonymkode: 0a270...04cLege er en fin oppfinnelse. Bruk dem Anonymkode: 0b7be...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 29. november 2015 #4 Del Skrevet 29. november 2015 Lege er en fin oppfinnelse. Bruk demAnonymkode: 0b7be...412Legen min behandler ikke øyekatarr, mener det skal gå over av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå