Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

poste bilde av ekle ting her inne, blir helt kvalm av å få store bilder av bind  med ting og tang i rett i fleisen. :hakeslepp:

Anonymkode: 9bafb...785

Videoannonse
Annonse
Skrevet

poste bilde av ekle ting her inne, blir helt kvalm av å få store bilder av bind  med ting og tang i rett i fleisen. :hakeslepp:

Anonymkode: 9bafb...785

Bind med mensen? Hva er ekkelt med mensen? Er du 8?

Anonymkode: 39d17...429

• Liker 4
Skrevet

Å spise snørr er også vanlig, men man trenger ikke poste noen video av det av den grunn....

Anonymkode: 01445...9b5

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: 01445...9b5

Skrevet

Jeg er ikke 8. 
Det som er ekkelt med mensen er at det er av og til klumpete blod, koagulert, delvis brunt, delvis gult, delvis slimete. Og det er kanskje ikke god nok beskrivelse til å si hvorfor det er ekkelt for deg, men mensen er og blir ekkelt. Slimete, gammelt blod, som har blitt brunt fordi det har ligget inni deg i ukesvis. 

Anonymkode: 15126...5f9

Skrevet

Jeg er ikke 8. Det som er ekkelt med mensen er at det er av og til klumpete blod, koagulert, delvis brunt, delvis gult, delvis slimete. Og det er kanskje ikke god nok beskrivelse til å si hvorfor det er ekkelt for deg, men mensen er og blir ekkelt. Slimete, gammelt blod, som har blitt brunt fordi det har ligget inni deg i ukesvis. 

Anonymkode: 15126...5f9

Er det virkelig noen som har postet bilde av mensen? ?😲

Skrevet

De få gangene jeg har sett noen her inne poste bilder og følgende spørsmål om utflod/mensen osv har de skrevet enten "beklager bildet", "æsj", "ekkelt bildet" osv.. 

Når du ser slike overskrifter kan du jo bare unngå å trykke deg inn. 

Anonymkode: 66f30...1b4

• Liker 3
Skrevet

Legger folk virkelig ut bilder av utflod og mensen?! 

Stopp verden, jeg må av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...