ajarRun Skrevet 29. november 2015 #1 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg er hos exen for å bake kaker eller whatever (mest for å spise, hater å kjøpe mat og matkassene inneholder så mye dritt, hva faen skal jeg med ruccola eller lime uten tequila? Dessuten bor hun nærmere enb restauranter. ). Hun spurte meg hvor et kjøkkenredskap er, jeg svarte:"det er jo her" Hun likte ikke ordet jo så hun kastet mel på meg og kaltr meg en bessevisser. Jeg reagerte ved å lage en post her mens jeg drikker te.Og en ting til, tror dere hun bare flørtet? Bør jeg reagere på noe hun sier og kaste noe på henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #2 Del Skrevet 29. november 2015 ja, hun flørtet.. hvordan er det relevant hvorfor du er der? stakkars eks.. lær deg å lag mat selv så slipper du å leve på eksens nåde Anonymkode: 63464...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 29. november 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 29. november 2015 ja, hun flørtet.. hvordan er det relevant hvorfor du er der? stakkars eks.. lær deg å lag mat selv så slipper du å leve på eksens nådeAnonymkode: 63464...365Aner ikke. Når typen hennes ringte fikk jeg ikke lov til å snakke. Hun er så merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 29. november 2015 #4 Del Skrevet 29. november 2015 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eighth Planet Skrevet 30. november 2015 #5 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg hadde også kastet mel på deg, men ikke i flørtens navn. (kun fordi du har noen hinsides ubehagelige/dårlige/umoralske/slemme kommentarer som du slenger rundt på KG) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #6 Del Skrevet 30. november 2015 Atte HÆ???????????? Anonymkode: c34d0...206 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest 321 Skrevet 30. november 2015 #7 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg er hos exen for å bake kaker eller whatever (mest for å spise, hater å kjøpe mat og matkassene inneholder så mye dritt, hva faen skal jeg med ruccola eller lime uten tequila? Dessuten bor hun nærmere enb restauranter. ). Hun spurte meg hvor et kjøkkenredskap er, jeg svarte:"det er jo her" Hun likte ikke ordet jo så hun kastet mel på meg og kaltr meg en bessevisser. Jeg reagerte ved å lage en post her mens jeg drikker te.Og en ting til, tror dere hun bare flørtet? Bør jeg reagere på noe hun sier og kaste noe på henne?Jeg tenker at du definitivt bør kaste noe tilbake på henne. Det optimale i denne situasjonen er helt klart å sette i gang en matkrig som fører til lekeslossing, som deretter utvikler seg til en runde sex på kjøkkenbenken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 30. november 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg tenker at du definitivt bør kaste noe tilbake på henne. Det optimale i denne situasjonen er helt klart å sette i gang en matkrig som fører til lekeslossing, som deretter utvikler seg til en runde sex på kjøkkenbenken. Litt sent å si det nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #9 Del Skrevet 30. november 2015 Tviler på hun flørter når hun har type, men siden det er eksen din så er hun vel trygg nok på deg til å kødde og disse deg. Tipper hun ville kastet mel og kalt en venninde bessevisser også i samme setting. Anonymkode: a6d89...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 30. november 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 30. november 2015 Tviler på hun flørter når hun har type, men siden det er eksen din så er hun vel trygg nok på deg til å kødde og disse deg. Tipper hun ville kastet mel og kalt en venninde bessevisser også i samme setting.Anonymkode: a6d89...f9cHun har ikke så mange venner, og vårt forhold er ganske spesielt. Men jeg tror søsteren hennes er mer flørtete egentlig, men hun ville ikke invitere henne samtidig som meg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest 321 Skrevet 30. november 2015 #11 Del Skrevet 30. november 2015 Litt sent å si det nå da...Ja, du skulle tenkt på det før!Nå har du i allefall fasiten til atferdsmønster neste gang du havner i den situasjonen, vær så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #12 Del Skrevet 2. desember 2015 Hun er sikkert venn med deg av sympati og blir dermed lett irritert på deg. Anonymkode: 0cb62...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #13 Del Skrevet 3. desember 2015 Hun er sikkert venn med deg av sympati og blir dermed lett irritert på deg.Anonymkode: 0cb62...809haha. en sympati-venn som kaster ting etter vennene sine. Anonymkode: 82ade...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå