AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 I år har vi hemmelig venn på jobb isteden for adventskalender (liten arbeidsplass 12 ansatte, tidligere har vi kjøpt en adventsgave som noen har trekt i kalenderen), og skal kjøpe en gave til den vi er hemmelig venn med til julelunsjen vi skal ha uti desember- hemmelig venn i stedet for adventskalender for da kunne vi kjøpe mer personlig gavePersonen jeg har fått er en som bare er nytilsatt og er der noen dager i uken, og jeg har ikke jobbet med henne i det hele tatt, knapt snakket med henne. Nå skal jeg kjøpe en liten gave (100 kr) til henne, men aner ikke hva. Facebook profilen hennes er minimal, så har ikke fått noen tips der heller om hva hun liker/ikke liker. Noen som har tips? Anonymkode: 04c8c...dea
Luckiness Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Servietter, duftlys, konfekt, en liten telysestake, en god håndkrem, skal du bake noe nå til jul så kan du jo lage litt ekstra og ha i en fin krukke? Noen fine til-fra lapper til julegaver, god leppepomade, et kinogavekort (ligger ikke det på 100-120?), gode drops i kremmerhus (vet ikke helt hvor de selger dette), krydder/olje til mat.
Beccy87 Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 (endret) Drikker hun kaffe/te? I så fall kjøp en fin stor kopp på tgr eller nille og en pose med god kaffe/te fra kaffebrenneriet eller liknende. Ellers kan du sikkert finne noe på body shop? Endret 29. november 2015 av Beccy87 1
Sirah Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Bruk litt til på å bli kjent med henne og så får du sikkert noen tips
Poserose Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 En god, fancy sjokolade fra sjokoladebutikk? Julekaffe er veldig trygt om du vet om hun drikker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå