AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #1 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg tok over en leilighet for noen uker siden, og på kjøkkenet er alle hvitevarer integrert fra Ikea (borts. fra kjøleskap). Må si jeg syns disse er helt elendig. Oppvaskmaskinen tar det flere timer å få i gang ordentlig, og vanlig ovn + stekeovn er ikke veldig imponerende heller. Så jeg skal kjøpe alt nytt, men hvilket merke anbefaler dere? Det er Whirlpool som er produsent av dette drittet så jeg skal hvertfall ikke ha det. Eller er integrerte hvitevarer generelt dårlig? Har aldri opplevd dette med vanlig komfyr/oppvaskmaskin. Anonymkode: b17b2...b5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #2 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg har integrerte hvitevarer fra ikea. De er nå 5,5 år gamle, og jeg er veldig fornøyd, har overhodet ikke hatt noe tull med det. Oppvaskmaskinen, vasker skinnende rent hver gang, og det tar ca en time. Ovnen er veldig bra, all bakst hever godt, og blir veldig bra. Komfyrtoppen er induksjon, så den er og veldig bra, alt koker da med en gang.Men jeg vet at det var dårligere hvitevarer på ikea før, det var ikke lenge før jeg kjøpte mine. Men de byttet de da ut, for å få bedre. Anonymkode: 88864...0a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #3 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg har integrerte hvitevarer fra ikea, bortsett fra kjøleskap, og de fungere bra. Har ingenting å klage på. Har også hørt at folk har klaget på blandebatterier fra ikea, men mitt fungerer veldig bra. Har hatt kjøkkenet mitt fra ikea i 7 år, kan ikke klage. Anonymkode: 5d1ce...90e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #4 Del Skrevet 29. november 2015 Har hatt alt utenom kjøleskap fra ikea, eneste jeg ikke er fornøyd med er benkeplaten, den tåler lite. Aldri hatt problemer med noe, aldri sluttet å virke eller trengt tekniker. Anonymkode: 79ae0...541 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 29. november 2015 #5 Del Skrevet 29. november 2015 Mine foreldre har hvitevarer fra Ikea og de er kjempefornøyde. Aldri hatt problemer med de Det er jo forskjellige prisklasser på hvitevareen på ikea da, det kan jo være at kjøkkenet du har er gjort billigst mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 29. november 2015 #6 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg hadde tidligere integrerte hvitevarer fra Ikea, og jeg var meget fornøyd. Valgte verken det dyreste eller det billigste. Vi velger nok integrerte varer fra dem igjen når vi skal pusse opp kjøkkenet i vår nye leilighet. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 29. november 2015 #7 Del Skrevet 29. november 2015 Vi er veldig fornøyd med hvitevarene fra Ikea :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #8 Del Skrevet 29. november 2015 Hvilket merke anbefaler dere da? Siden ikea er så dårlig.. Er så kjipt å bruke masse penger på dette her Anonymkode: b17b2...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 29. november 2015 #9 Del Skrevet 29. november 2015 Ikea sine hvitevarer er Whirlpool. Det er slett ikke dårlig. At du har vært uheldig med noe er nå så..:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #10 Del Skrevet 29. november 2015 Ikea sine hvitevarer er Whirlpool. Det er slett ikke dårlig. At du har vært uheldig med noe er nå så..:)Jeg syns det er elendig, og moren min har samme erfaring. Så er ute etter hvilke andre merker enn Whirlpool som anbefales. Anonymkode: b17b2...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icom Skrevet 29. november 2015 #11 Del Skrevet 29. november 2015 mine hvitevarer fra IKEA er stort sett Electrolux og fungerer utmerket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 29. november 2015 #12 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg syns det er elendig, og moren min har samme erfaring. Så er ute etter hvilke andre merker enn Whirlpool som anbefales. Anonymkode: b17b2...b5bDa ville jeg valgt en annen tittel på tråden 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #13 Del Skrevet 1. desember 2015 Ikea sine hvitevarer er Whirlpool. Det er slett ikke dårlig. At du har vært uheldig med noe er nå så..:)Det dyreste utgavene fra Ikea produseres av Electrolux, tidligere var det whirlpool. Anonymkode: db94b...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #14 Del Skrevet 2. desember 2015 Hvilket merke anbefaler dere da? Siden ikea er så dårlig.. Er så kjipt å bruke masse penger på dette her Anonymkode: b17b2...b5bVet ikke om du ikke leser alle kommentarene jeg, men ser du ikke at samtlige skriver at de er fornøyde? Har IKEA selv og er superfornøyd! Spørs om du har gamle hvitevarer og av de billigste. Anonymkode: 29eb0...023 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #15 Del Skrevet 2. desember 2015 Vi skulle kjøpe nytt kjøleskap for ikke så lenge siden. Vi gikk rundt i mange butikker og så på forskjellige kjøleskap, helt til vi fant ett vi likte skikkelig godt. Det var fra electrolux og kostet rundt 9000 kroner.Vi skulle også innom IKEA for å sjekke benkeplatepriser, så jeg kikket gjennom kjøleskapene der også. Jeg hadde tatt bilde av spesifikasjonene til det kjøleskapet vi hadde bestemt oss for, og fant ett jeg synes lignet sånn. Samme mål, samme farge, samme design, samme oppsett innvendig.. Sjekket spesifikasjonene - helt identisk. Viste seg å være samme kjøleskap, bare uten logoen og til en mye bedre pris Anonymkode: efa81...8b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinuwiel Skrevet 2. desember 2015 #16 Del Skrevet 2. desember 2015 Hvilket merke anbefaler dere da? Siden ikea er så dårlig.. Er så kjipt å bruke masse penger på dette her Anonymkode: b17b2...b5bhvis du ikke vil ha IKEA sine så har jeg vært veldig fornøyd med Bosch sine hvitevarer, hadde det den forrige plassen jeg bodde og de fungerte utmerket😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 2. desember 2015 #17 Del Skrevet 2. desember 2015 De tre jeg har vært/er superfornøyd med er Husqvarna, Bosch og Elektrolux. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 3. desember 2015 #18 Del Skrevet 3. desember 2015 (endret) Det som er vesentlig her er jo om utstyret ditt er gammelt, hvilket merke/modell, pris osv.Det er jo ikke IKEA som produserer el-varene. Det virker som noen diskuterer Whirlpool og andre Electrolux, og da har denne diskusjonen ingen verdi. Endret 3. desember 2015 av lisamari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 4. desember 2015 #19 Del Skrevet 4. desember 2015 Vi har ti år gamle hvitevarer fra Ikea, produsert av Whirlpool. Keramisk koketopp (ikke induksjon), stekeovn av enkel type og oppvaskmaskin. Antageligvis har de som den gangen kjøpte varene gått for det billigste Ikea kunne tilby. Det har på ti år ikke vært én feil på noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 4. desember 2015 #20 Del Skrevet 4. desember 2015 Det er jo slik av og til, at man er uheldig når det kommer til hvitevarer og elektronikk...Noe kan ryke dagen etter eller 2 år etterpå. Kan være en feil med produktet, eller så kan det være en bruksfeil.Som ei venninne sa, hun hadde kjøpt en vaskemaskin for ca ett år siden og klaget på merket, fordi noe hadde løsnet inni der mente hun...Kom en skranglelyd for hver gang hun brukte maskinen. Det viste seg å være ett kronestykke... Men skruer og andre duppeditter kan jo løsne uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå