AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Som tittelen sier: hva skal til for at dere klikker dere inn på en Tinderprofil?Jeg lagde meg Tinder i går og fikk 5-6 matcher på en time. Siden jeg er ganske fersk med Tinder, lastet jeg bare opp et par bilder og skrev hvilken skole jeg hadde studert på de siste årene og hvor jeg jobber nå. Jeg tenkte derfor å høre hva som kan gjøres bedre. Jeg tenker da ikke å skrive side opp og side ned med informasjon om meg selv. Anonymkode: 6c83e...343
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Kjekk - kjekk - kjekk! Anonymkode: 7349b...834 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Første bilde må vise ansiktet ditt, vise øynene og håret. Skal jeg sweipe ja, må det være litt info om hvem du er (ikke bare høyde og jobb). Trenger ikke være noe langt, bare noen få ord så jeg skjønner om vi kan funke sammen. Anonymkode: 743b9...251
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Kjekk - kjekk - kjekk!Anonymkode: 7349b...834TS her. Best svaret hittil. Veldig informativt. Første bilde må vise ansiktet ditt, vise øynene og håret. Skal jeg sweipe ja, må det være litt info om hvem du er (ikke bare høyde og jobb). Trenger ikke være noe langt, bare noen få ord så jeg skjønner om vi kan funke sammen. Anonymkode: 743b9...251Var ikke klar over at folk oppga høyde. Har ikke sett det hittil. Men er nok sikkert greit å ha med. De fleste jeg ser på Tinder, skriver nesten ingenting om seg selv. Er nesten heldig om det står 1 linje med tekst. Anonymkode: 6c83e...343
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 Var ikke klar over at folk oppga høyde. Har ikke sett det hittil. Men er nok sikkert greit å ha med. De fleste jeg ser på Tinder, skriver nesten ingenting om seg selv. Er nesten heldig om det står 1 linje med tekst.Anonymkode: 6c83e...343Du er klar over at du ser jenter, mens jenter ser gutter? Anonymkode: 46a41...540 2
Gjest BethD Skrevet 29. november 2015 #6 Skrevet 29. november 2015 Om fyren er kjekk. skal ikke mer til altså,for å være ærlig..:)
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Bilder av en som ser kjekk eller snill ut og som gjør aktiviteter jeg relaterer til (for eksempel å gå på tur med hunden),da blir jeg nysgjerrig på mannen og klikker meg inn på profilen hans for å se mer og danne meg et inntrykk ut fra teksten i tillegg til bildene før jeg bestemmer meg for å sveipe. Anonymkode: 54860...e97
Gjest Kālikā Skrevet 29. november 2015 #8 Skrevet 29. november 2015 Jeg klikker inn på alle profiler med bilde, for å lese teksten. Har de ikke skrevet noe går de automtisk til venstre, er kombinasjonen av tekst og bilder interessant går de til høyre.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 At han smiler At han har profiltekst At han har et par andre bilder At jeg liker utseendet og tror hans interesser sammenfaller noe med mine. Ja. Er klar over at tråden er gammel. Anonymkode: 2573d...641
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10 Skrevet 15. august 2021 Håper du fant det du var ute etter ts! ❤️ Men et tema som fremdeles er aktuelt: Et bilde av deg hvor du ikke gjemmer deg bak solbriller, caps eller lignende. Jeg vil se øynene dine. Og at du ikke er helt stiv i maska, men smiler (litt iallefall). Jeg må ha mer informasjon enn kun utdanning og jobb. Høyde bryr jeg meg ikke om. Jeg vil vite litt om hvem du er som person, hva du liker. At du skriver en liten tekst viser også at du har lagt litt innsats i profilen og ikke bare lastet opp bilder. For meg er det også viktig å vite om du har barn eller ikke, fordi jeg ønsker ikke "ferdig pakke". Så om du ikke skriver noe om det så sveiper jeg videre, orker ikke å finne ut av det etter chatting frem og tilbake. K28 Anonymkode: fa014...08c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå