AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Kjøpte nylig en ny fresh dongeribukse. MEN, den lukter helt ekstremt "ny" og jeg har både prøvd å vaske den, hatt den i fryseren og luftet den ute i flere timer. Ingenting hjelper. Jeg kan rett og slett ikke bruke den ute blant folk slik den er nå, lukten fyller hele rommet.Noen som har gode tips for å bli kvitt denne lukten? Anonymkode: 9c8e0...bd0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Prøv eddik. Anonymkode: 27b0f...c56 1
Berit Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Noen ganger lukter treningsklær etter mye bruk og vask, selv etter vanlig vask. Da har jeg kjøpt et sterkt vaskemiddel beregnet nettopp til å ta vekk ekkel lukt fra treningsklær. Det kan du sikkert forsøke med hell, vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Prøv eddik.Anonymkode: 27b0f...c56Eddik skal jeg prøve, tror du det funker med eplesyreeddik...? Det er det jeg har hjemme nå. Man tar bare eddiken i stedet for skyllemiddel? Anonymkode: 9c8e0...bd0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 Noen ganger lukter treningsklær etter mye bruk og vask, selv etter vanlig vask. Da har jeg kjøpt et sterkt vaskemiddel beregnet nettopp til å ta vekk ekkel lukt fra treningsklær. Det kan du sikkert forsøke med hell, vil jeg tro.Har du noen spesielle merker du kjøper da? Anonymkode: 9c8e0...bd0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #6 Skrevet 29. november 2015 Har ikke brukt annet enn vanlig eddik selv, men hadde ikke vært redd for å bruke eple. Anonymkode: 27b0f...c56
Berit Skrevet 29. november 2015 #7 Skrevet 29. november 2015 Har du noen spesielle merker du kjøper da? Anonymkode: 9c8e0...bd0Jeg har prøvd denne:http://www.plusstid.no/Klesvask/Produkter/OMO/OMO-Aktiv-Sport
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå