Klips Skrevet 12. juli 2002 #1 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei hei, nå skal jeg starte en skikkelig fjortistråd, håper på mange svar. Synes nemlig det er så mange unge her inne, og bra er det, så holder vi gamlisene oss spreke. Men det er vel noen flere 29-åringer her også? I så fall, hvem er dere? Hvor bor dere? Hva driver dere med? Noen som vil fortelle litt? Jeg bor i Oslo sentrum, leid leilighet (sparer som en gærning!), jobber som sekretær fordi en lang utdannelse ikke har gitt særlig uttelling, men trives egentlig godt med det. Er nygift og har lyst på barn :D :D :D :D :D :D Hehe, nå ble jeg jo ganske lett å kjenne igjen hvis noen jeg kjenner er her inne. Skjønner godt hvis andre ikke vil fortelle så mye. Men litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. juli 2002 #2 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg er også 73-modell, bor i Oslo (egen bolig -har allerede brukt opp sparepengene). Jeg har 2-3 forskjellige jobber og samboer. Føler meg ikke som jeg snart er 30.. da må jeg jo bli voksen da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 12. juli 2002 #3 Del Skrevet 12. juli 2002 Er også -73 modell! Bor i Oslo sentrum, kjøpte for 3 år siden. Og i sommer skal jeg gifte meg med min kjære og bli fru! Dessuten nekter jeg å bli voksen! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 14. juli 2002 #4 Del Skrevet 14. juli 2002 La merke til at det var så dårlig oppslutning på tråden din Klips, men om du lar den stå i 8 år til skal jeg slenge på et innlegg da jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 15. juli 2002 Det skal være sikkert og visst, Thea, laber oppslutning. Hva i all verden gjør 29'åringer på jobben, da? Karriære? Verste jeg har hørt. Dersom noen leser her og er rundt omkring 30, kan vi få høre fra dere og? Koselig i hvert fall med dere, Lea og Prinsessen. Og Thea, da, vi venter på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. juli 2002 #6 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg melder meg herved på denne tråden!!! Om jeg er 29år? You bet! :D Ihvertfall inni meg..... :oops: Fødselsattesten viser noe helt annet :evil: , men det blåser jeg en lang marsj i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. juli 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 16. juli 2002 Hehehe, det er helt greit det. vi trenger alle medlemmer vi kan få. dersom vi regner med Thea som var her inne, er hele 60% av 73-klubben født i '73 Synes egentlig 29 er ganske ok, jeg. fremdeles ganske ung, men allerede mye smartere og tryggere. knallers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. juli 2002 #8 Del Skrevet 16. juli 2002 Flott fjortistråd Klips, du har skjønt hvordan det henger ann............. Vel, jeg er `72 - modell og for meg er dette den beste alderen til enhver tid.................. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå