Ayesh Skrevet 29. november 2015 #1 Skrevet 29. november 2015 Hei kan progesteron krem forsinke mensen?Hvilken andre bivirkninger kan den ha?Problemet mitt er at jeg spotter 3 dager før mensen starter. og spotter igjen 3-4 dager etter at mensen er over. Jeg syns jeg spotter for mye. Det sies at man skal helst ikke spotte. Denne gangen har jeg tenkt å måle progesteron nivået mitt en uke etter at jeg har hatt eggløsning. Tenker også å begynne med progesteron krem. Men er veldig redd for at den kan føre til kluss i syklusen min. At mensen blir forsinket osv
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Den kan ihvertfall føre til småblødninger, det er en helt vanlig bivirkning. Mener også at jeg fikk beskjed om at den kan utsette mensen i noen dager når jeg brukte den ved IVF forsøk. Anonymkode: 50de7...e1a
Ayesh Skrevet 1. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2015 Den kan ihvertfall føre til småblødninger, det er en helt vanlig bivirkning. Mener også at jeg fikk beskjed om at den kan utsette mensen i noen dager når jeg brukte den ved IVF forsøk.Anonymkode: 50de7...e1atakk for at du svate. Da skal jeg ikke bruke den. Vil ikke at mensen skl bli forsinket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå