Lula Skrevet 3. oktober 2004 #4 Skrevet 3. oktober 2004 En aldersforskjell på 6 år er vel ganske vanlig??? Synes det er helt greit jeg.
Gjest lilletroll Skrevet 3. oktober 2004 #6 Skrevet 3. oktober 2004 Det er jo ingen stor forskjell, er det vel? Tror det er helt vanlig jeg!
Mossa Skrevet 3. oktober 2004 #7 Skrevet 3. oktober 2004 Det er jo ingen stor forskjell' date=' er det vel? Tror det er helt vanlig jeg![/quote'] Tror jeg og!
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #8 Skrevet 3. oktober 2004 ...men hvorfor bry seg om det er "vanlig". Er vel ingen som bestemmer noe overfor disse to menneskene, uansett om aldersforskjellen hadde vært 35?
Gjest Hel Skrevet 3. oktober 2004 #9 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er 19 og er sammen med en som blir 27 i neste mnd. Funker helt fint det. Så 6 år synes jeg ikke er så mye.
Arkana Skrevet 3. oktober 2004 #10 Skrevet 3. oktober 2004 Det er vel ingenting. Jeg ble sammen med min samboer da jeg var 20 og han 29.
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #12 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg ble sammen med min kjære rett før hans 26 års dag. Da var jeg 19. Nå, 7 år senere, er vi nygifte og lykkelige..
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #13 Skrevet 3. oktober 2004 Mannen min er 6 år eldre enn meg. Vi ble sammen når jeg var 21 år! Ikke noe problemer her i gården!
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2004 #14 Skrevet 3. oktober 2004 Hvorfor skulle deg være noe problem med det? Hadde kanskje reagert om den ene var 14 og den andre 20, men ikke når det gjelder to voksne mennesker. Det er 7 år mellom min kjære og meg, og det går kjempe fint.
Letti Skrevet 3. oktober 2004 #15 Skrevet 3. oktober 2004 Traff min mann da jeg var nitten og han var 31, i dag er vi gift på det niende året og har tre flotte gutter sammen og masse gjeld...........
Andrine22 Skrevet 3. oktober 2004 #17 Skrevet 3. oktober 2004 Samboern min er 8 år eldre enn meg. Vi ble sammen da jeg var 18 år. Jeg hadde aldri vært sammen med noen som var mer enn to år eldre enn meg. Jeg må også innrømme å ha tenkt tidligere; -Hva i allverden vil en voksen mann med en tenåring? Hva kan de ha til felles? Men jeg har erfart at selv om det er stor aldersforskjell på oss, så er vi temmelig like i "utvikling" likevel- jeg er veldig på linje med ham og hans omgangskrets, som alle er eldre enn meg... Jeg er nå 22 år og han 30 år, vi er samboere, forlovet, og skal dele livet med hverandre... Jeg holder ham jo ung dah!
Varja Skrevet 3. oktober 2004 #18 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg var 21 da jeg traff mannen min som er 7 år eldre enn meg. (Han var altså 28 dengang). Nå, over 10 år senere er vi gift og har en liten datter. Har ikke noe problem med aldersforskjellen i det daglige. Det kommer av at han respekterer meg som en rasjonell aktør (hvis jeg kan si det på den måten). Han hører på mine argumenter og ser på mine tanker som verdifulle, uten å la alderen bli et viktig element. (Han mener ikke at han vet bedre fordi han er eldst osv.) Når det er sagt tror jeg det kan være et visst problem for "festmennesker" hvis jeg skal kalle det det. Jeg mener, hvis det sosiale i forhold til andre venner og kamerater er veldig viktig. Han synes nemlig han faller litt utenfor i forhold til mine veninner/venner fordi han er eldre enn oss, så han kjeder seg litt der. Uvisst hvorfor egentlig, for de liker ham godt alle sammen. Nå har jeg heldigvis to veninner som også har menn som er endel år eldre så det går jo best når vi er sammen med disse to parene.
Annie Skrevet 3. oktober 2004 #19 Skrevet 3. oktober 2004 Det var vel ikke mye? 8 år er jo ingenting i dag. Hverken den ene eller andre veien
Icy Skrevet 3. oktober 2004 #20 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er 19 og er sammen med en som blir 27 i neste mnd. Funker helt fint det. Så 6 år synes jeg ikke er så mye. Spørs i hvilken aldersgruppe man er i det. Hadde du vært 15 og han 23 så hadde det vært forferdelig spør du meg. Da hadde jeg begynt å lure på om han hadde vært pedo. Men når man blir eldre så spiller som sagt aldersforskjellen mindre rolle. F.eks. 10 år er ikke mye hvis mannen er 50 og kvinnen 40. 27 og 19 år er nok greit i dagens samfunn men personlig syns jeg det er litt for stor aldersforskjell i den aldersgruppen dere er i nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå