Gå til innhold

Bli kjent online - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enslig mor har behov for å utvide kontaktnettet. Ikke nødvendigvis for å finne 'den rette', men det skader ikke om han dukker opp heller.

Problemet er at det etter hvert er blitt en jungel av bli-kjent-tjenester online. Så, hvilke tjenester er å anbefale? 

Anonymkode: 2a798...887

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bumper denne da jeg også lurer på det samme. Enslig mor og ikke nødvendigvis ute etter date, men å utvide nettverket da jeg nylig har blitt alene og mange av mine venner er felles med eksen. 

Anonymkode: e32a5...64c

Skrevet

Bare send en PM til noen som virker hyggelig og oppegående her? Jeg tror jeg snakker for alle menn her når jeg sier at vi godt kunne tenkt å utvide nettverket vårt med et par alenemødre. 

Jeg ser ofte flokker med alenemødre på kaffesteder, det ser så koslig ut. Kanskje vi burde lage en sosial tråd for å arrangere et møte for "Alenemødre og potensielt men ikke nødvendigvis drømmemenn"?

• Liker 2
Skrevet

Tja, sende pm til noen som er interessant kan prøves om jeg dumper over noen.

En del av utfordringen ligger i at de aller fleste kveldene mine er låst - har jeg ikke jenta, så har jeg seinvakt på jobb. Sånn gruppekaffe er ikke helt meg heller - jeg foretrekker å bli kjent med folk via skjermen en stund... Spesielt nå som jeg har ei lita ei å tenke på også.

Så til tross for gode forslag, står spørsmålet mitt fortsatt ved lag ;)

Skrevet

Enslig mor har behov for å utvide kontaktnettet. Ikke nødvendigvis for å finne 'den rette', men det skader ikke om han dukker opp heller.

Problemet er at det etter hvert er blitt en jungel av bli-kjent-tjenester online. Så, hvilke tjenester er å anbefale? 

aktivitetsvenner.no er et flott sted syntes jeg! der kan man finne profiler etter ønsket interesse/felles aktivitet.
IKKE tillatt med sjekking /dating, men det finnes mange av de som møtes som venner og finner en romantisk kjemi etterhvert :)

Anonymkode: a1796...d0c

Skrevet

Singelpluss legges ned i dag

Anonymkode: 992e7...903

Skrevet

Tips 1: Ikke skriv at du er enslig mor, det er turn-off for de fleste. Det kan du med fordel vente med å nevne til han har falt litt for deg. 

Anonymkode: bae9a...95b

Skrevet

Tips 1: Ikke skriv at du er enslig mor, det er turn-off for de fleste. Det kan du med fordel vente med å nevne til han har falt litt for deg. 

Anonymkode: bae9a...95b

Hvorfor det, når jeg er på jakt etter mr right now og ikke mr right? 

Det besvarer uansett ikke spørsmålet om hvor :P

Skrevet

Det spørs vel helt hva du vil? Kan jo oppsøke interessegrupper om du har hobbyer som kan diskuteres eller treffes for å drive med. Finnes foreninger for alt mulig.

Skrevet

Den beste dating side er etter min mening - helt klart - OkCupid.com

De fleste dating sider har profilerne en tekst og et billede som viser hvem de er - men på OkCupid kan man desuten svare på mange 1000 spørgsmål om alt fra livsstil til politiske overbevisninger -seksuelle præferencer osv. Dette gjør at man kan søge på profiler der har en høj match % med en selv. Samtidigt har siden utroligt mange brugere -også fra Skandinavien. Ville være hyggeligt med endnu flere norske profiler derinde!

Håper det går at lese mit indlæg på dansk.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...