AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #1 Skrevet 28. november 2015 Hei! Jeg vet jo at kroppen sparer på energien den får når man spiser minimalt med kalorier. Jeg har over en lengre periode hatt problemer med helsa( har en del fysiske sykdommer), så jeg lurer på hvor lang tid det vil ta før kroppen begynner og forbrenne som normalt igjen? Har sikkert spist 500 kcal den tiden jeg har vært syk, så jeg vet ikke hvordan det er med forbrenninga nå.Og er sjangsen stor for at jeg legger på meg om jeg begynner og øke kaloriinntaket? Anonymkode: 8d1c4...3e3
Pringle Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Lurer på om du ikke har misforstått litt, og samtidig stiller feil spørsmål...Joda, kroppen reduserer noe på uttaket når inntaket begrenses, men ikke så mye at det er noe å bry seg om. Det viktige er å sørge for at man over tid får i seg nok av alt, både kalorier og næring generelt. Forbrenningen din er helt sikkert helt i orden.Ja, du vil legge på deg når du spiser mer, og det er sånn det skal være. Hvis du veier for lite, er det viktig at du legger på deg. Du sier ikke noe om høyde og vekt, eller hvordan du har kommet fram til hvor mye du har spist daglig, men 500 kalorier pr dag er uansett altfor lite.
Mynona Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Tråden stenges da den bryter med retningslinjene for rommet. - Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt.Mynona, mod.
Anbefalte innlegg