AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #1 Skrevet 28. november 2015 Som tittelen sier; hvordan få baby snart 8 mnd til å sove natten gjennom? Hun spiser grøt og litt melk mellom 18 og 19 og legger seg etterpå. Sover gjerne til 23, våkner og får en flaske. Våkner igjen ca 02/03 og får en flaske til. Våkner igjen mellom 05-07 og er da våken 😣 tar gjerne imot tips til hvordan jeg kan hjelpe henne å sove natten gjennom 😊 Anonymkode: 3e2b2...a15
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #2 Skrevet 29. november 2015 Hvor mye mat spiser hun på dagen da? Prøvd å tilby vann istedet for melk om natta? Anonymkode: a59cf...748
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #3 Skrevet 29. november 2015 Ts her. Frokost: litt skive, frukt/sviske, ca 150 ml melkLunsj: skål med grøt, frukt/sviske, prøver å tilby vann men hun vil aldri ha. Drikker kanskje litt melk, men er storsett fornøyd med grøten.Mellom middag og lunsj (hvis hun ikke drakk melk til lunsj) får hun en flaske (ca 150-170 ml melk)Middag: spiser lite middag. Har prøvd å koke poteter/gulrot/brokkoli/blomkål/kålrot osv (altså ikke alt sammen, men noen blandinger) spiser lite av det, og spiser lite av middagsglass som jeg også jevnlig tilbyr. Får litt vann eller melk til middagen.Kvelds: skål med grøt og en flaske (ca 150-170 ml) Hvis noen har tips til hvordan jeg kan gjøre annerledes, eller forbedre meg på ift måltid kom med tips 😀 Anonymkode: 3e2b2...a15
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Seriøst, ingen som har noen tips??? 🙊 Anonymkode: 3e2b2...a15
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Sliter med det samme selv, men hun får ikke mat når hun våkner, for hun sovner i senga mi nesten med en gang... Prøver jeg å legge hun over igjen blir deg skrik 😩 Så tar i mot tips jeg og... I natt hadde jeg hun hele natten i min seng og da sov hun igjennom 😅😂 Anonymkode: d8453...da1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Det er mer unntak enn regelen at de sover igjennom på den alderen. Hyppige oppvåkninger er også med på å forhindre krybbedød.De sover igjennom når de er klare Anonymkode: 9886a...ed4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå