Hennie0908 Skrevet 28. november 2015 #1 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) h Endret 28. november 2015 av Hennie0908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 28. november 2015 #2 Del Skrevet 28. november 2015 Elimineringsmetoden. 1. Noen bare vet du ikke kunne gjort noe sånt. De er ikke typen, de er de som aldri hadde sneket på bussen, aldri hadde jukset på ei prøve, selv om de visste de ikke kunne bli tatt. 2. Noen har du tette bånd med, det betyr ikke at de ikke kunne gjort det, men du kan spørre dem. Ikke direkte om de har gjort det, men slik "Du, for noen uker da jeg hadde bursdagen min så tror jeg et diamantsmykke ble stjålet, har du hørt noe om det?". På reaksjonen får du eliminert disse, og du kan få hjelp til å finne ut hvem som kan ha gjort det. 3. Nevne når dere er i ei gruppe at søsteren din har rotet vekk diamantsmykket sitt, og foreldrene er drit-sure. Se på reaksjonen, og eliminer. Når du skriver at det kan hende at "hun" har rotet det bort, er det snakk om søsteren din? Ingen roter bort et diamantsmykke. Sikker på at hun ikke sier at det kan ha blitt stjålet for å skjule at hun har mistet det? Jeg hadde vært 100% sikker på at det hadde vært stjålet før jeg satt i gang slike tiltak. Men blir fort upopulær om man anklager venner for å stjele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå