Mainecoon Skrevet 28. november 2015 #1 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Jeg liker ikke helg. Flyttet inn til kjæresten min i sommer, og bor nå en times tid unna familie og kjente. Kjenner ingen her. Samboer jobber hver eneste hælg, så her sitter jeg alene på en lørdagskveld igjen. Kan heller ikke dra til hjembyen pga hund. Noen som vil finne på noe artig? Haha Endret 24. januar 2016 av Mainecoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #2 Del Skrevet 28. november 2015 Er vel bare å omplassere eller få noen til å passe hunden så har du nok av tid du kan dra til hjembyen din når typen din er på jobb. Du velger jo selv å låse deg inn i situasjonen ved å være passiv hjemme. Anonymkode: 7f532...519 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #3 Del Skrevet 28. november 2015 Hvilken by har hundeforbud?jeg har hatt to til tre hunder alene de siste ti årene og har vært hvor jeg ville, når jeg ville. De er jo med der jeg er. Anonymkode: 3cba7...e71 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 28. november 2015 #4 Del Skrevet 28. november 2015 Enig med brukeren over. Hvorfor skylder du på bikkja for å ha et så passivt liv? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 28. november 2015 #5 Del Skrevet 28. november 2015 Enig med brukeren over. Hvorfor skylder du på bikkja for å ha et så passivt liv?Kanskje venner og familie alltid har trodd at TS er kattegal og fy skam til TS at hun har hund? *nicket*Nei, det kan jo hende det er mange ting som gjør at hun ikke kan ta hunden med seg, kanskje det blir mye stress å dra med hund, eller familie/venner er allergisk mot hund... Siden hun ikke kjenner noen der hun bor nå, så har hun ikke hundepass heller og siden samboer jobber så vil hun ikke la hunden være for mye alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #6 Del Skrevet 29. november 2015 Gjør noe, da! Bli med i hobbygrupper, dra på trening eller sosiale sammenkomster med bikkja (hund er utmerket icebreaker!), pakk med bikkja og dra til hjembyen, inviter venner på helgebesøk, etc. Anonymkode: 10cda...d58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 29. november 2015 #7 Del Skrevet 29. november 2015 Er vel bare å omplassere eller få noen til å passe hunden så har du nok av tid du kan dra til hjembyen din når typen din er på jobb. Du velger jo selv å låse deg inn i situasjonen ved å være passiv hjemme.Anonymkode: 7f532...519"er vel bare å omplassere"Jiiikes!! vennligst ikke påta deg ansvaret for noe levende....ever... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #8 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg skjønner ikke problemet, en lørdagskveld alene er ikke noe problem for meg. Du har samboer, og er trist fordi han må jobbe? Anonymkode: f4ddc...110 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #9 Del Skrevet 29. november 2015 "er vel bare å omplassere"Jiiikes!! vennligst ikke påta deg ansvaret for noe levende....ever... Har og har hatt både hunder og katter samtidig og de har levd/lever gode liv, men jeg har aldri blitt låst i livet pga av dyra slik som TS. TS sitter bare på rumpa hjemme og klager over hvor kjedelig livet hennes er fordi hun har valgt det selv, flytta ut av hjembyen, typen jobber hver helg og skylder på bikkja for at hun ikke kommer seg ut av hjemmet. Makan til hvor hjelpesløse enkelte kvinner kan være... Anonymkode: 7f532...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 29. november 2015 #10 Del Skrevet 29. november 2015 Har og har hatt både hunder og katter samtidig og de har levd/lever gode liv, men jeg har aldri blitt låst i livet pga av dyra slik som TS. TS sitter bare på rumpa hjemme og klager over hvor kjedelig livet hennes er fordi hun har valgt det selv, flytta ut av hjembyen, typen jobber hver helg og skylder på bikkja for at hun ikke kommer seg ut av hjemmet. Makan til hvor hjelpesløse enkelte kvinner kan være...Anonymkode: 7f532...519Det er jo en klassiker her på KG. Total ansvarsfraskrivelse. Det er jo ikke min feil at jeg må sitte alene hjemme hver lørdagskveld uten å ha noe å gjøre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 29. november 2015 #11 Del Skrevet 29. november 2015 Hvem i all verden har hund, mens de har katterase som nick på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 29. november 2015 #12 Del Skrevet 29. november 2015 Et sted i verden var det nok noen som ble gruppevoldtatt nesten utsultet. Ta deg sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #13 Del Skrevet 29. november 2015 Et sted i verden var det nok noen som ble gruppevoldtatt nesten utsultet. Ta deg sammen. noe så teit å si. kan like godt bare fjerne alle diskusjonsforum da, det finnes alltid noen som har det verre Anonymkode: f9d7d...082 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 29. november 2015 #14 Del Skrevet 29. november 2015 noe så teit å si. kan like godt bare fjerne alle diskusjonsforum da, det finnes alltid noen som har det verreAnonymkode: f9d7d...082Nei. Det finnes helt andre ting å diskutere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 29. november 2015 #15 Del Skrevet 29. november 2015 Tråden ryddet for helsefarlige råd.Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 29. november 2015 #16 Del Skrevet 29. november 2015 Men dette visste du vel da du flyttet inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. november 2015 #17 Del Skrevet 29. november 2015 Har du prøvd å holde en lighter borttil mens du fiser? Noen finner det ganske underholdende. Ellers så kan du alltids kaste bort noen timer på KG... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi88 Skrevet 30. november 2015 #18 Del Skrevet 30. november 2015 Jeg skjønner ikke problemet, en lørdagskveld alene er ikke noe problem for meg. Du har samboer, og er trist fordi han må jobbe?Anonymkode: f4ddc...110EN lørdagskveld for deg er ikke noe problem, prøv med lørdag etter lørdag etter lørdag osv.. Da kan det bli et problem for de fleste.TS: Jeg forstår deg og forstår deg ikke, på en måte. Jeg vet hvordan det er å være ensom og alene i en ny bygd uten venner, det kan ødelegge psyken til de fleste. Ikke drikk deg full, det går rett ned. Du ødelegger deg selv om du går den veien. Men du bor en time unna hjemstedet ditt. Det er da ingenting? Det er jo bare en svipptur (ja faktisk). Det er lov med hunder på både buss og tog, så jeg ser virkelig ikke problemet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urlm Skrevet 5. desember 2015 #19 Del Skrevet 5. desember 2015 Du sier ikke hvorvidt du er ensom eller bare kjeder deg.Om du kjeder deg er det bare kreativiteten som stopper deg fra å ha det gøy hjemme, begynn å spill et onlinespill eller liknende, det kan være utrolig underholdende og sosialt stimulerende samtidig.Om du er ensom er det litt vanskelig å finne noen å være med på lørdagskveldene, dette er ofte den dagen det er vanskeligst å få innpass til hos folk, og det finnes svært få hvis ingen gruppeaktiviteter som foregår på lørdagskvelden.Men siden du har type regner jeg med at du ikke er ute etter å rave rundt på byen hver lørdag uansett? Da må du i såfall klare å finne noen i samme situasjon som deg. Evt finn et par og ordne noen paraktiviterer, og ta vennskapet med den andre dama derfra, kanskje hun har en venninnegjeng du kan bli med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #20 Del Skrevet 5. desember 2015 "er vel bare å omplassere"Jiiikes!! vennligst ikke påta deg ansvaret for noe levende....ever... Helt enig. Anonymkode: 2d8fa...94d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå