Gå til innhold

oppvaskfille på kjøkkenet...

Amic@

Anbefalte innlegg

Jeg har en haug med Jordans mikrofiberkluter, og bytter "hele tiden". Har aldri kluten i mer enn to dager - hiver dem rett inn i skittenøyskurven og tar en ny når jeg føler for det - og det er ofte!

Vasker alltid klutene på 60 eller 90 grader.

Orker ikke tanken på å gni gammel møkk rundt på kjøkkenbenken!

Frem for rene kluter :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes nesten dette høres litt manisk ut jeg.. bytte kjøkkenkluten annenhver dag??

Jeg bruker kluten til å tørke av kjøkkenbenkene - og da er det stort sett bare smuler, eller litt sprut rundt komfyren. Skyller kluten med varmt vann etter bruk, og skifter tidligst etter en uke. Men, nå har jeg jo ikke småbarn som griser, så når den tid kommer vil jeg vel gjerne se litt annerledes på det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipper opp gamle hånduker, kjøper aldri kluter. Skifter ofte, stort sett hver dag. Blir det mye søl på kjøkkenet, gåt det med flere kluter og rett i vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker linkluter til å tørke opp med. de tørker fort og de varer lenge. blir ikke grå på den måten strikkede bomullskluter gjør.

bruker også mikrofiberkluter, til å vaske med.

nå er jeg muligens sær, men her går alle kluter rett i skittentøyet rett etter bruk og jeg synes alt annet er sykt ekkelt. hårene reiste seg på ryggen min da jeg leste om 14-dagers klutøkter lenger opp i tråden. grøsser nå som jeg skriver dette. ømt punkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Kluter!!!

Det verste med kluter er å se de henge over kjøkkenbenken. Nå er det endelig :-) mulig å kjøpe et lite "stativ" som du kan trekke ut av kjøøken skapet under vasken og henge klutene på....

Alle kjente kjøkkenprodusenter selger den feks. sigdal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...