AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #1 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg er allerede på møteplassen og sukker, men det er litt dødt der for tiden. Så jeg kjeda meg.. Fant Zoosk. Det virket som en grei side, mange kjekke menn der.Men, får jo ikke gjort noe uten å betalt der inne. En veldig lite brukervennlig side. Eller er det noe jeg ikke har skjønt der inne ?Det er flere jeg kunne tenke meg å snakke med der inne, men synes det var fryktelig dyrt. Noen som kan anbefale denne siden ? Anonymkode: dc51b...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 28. november 2015 #2 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg laget profil,men skjønte ingenting av siden.Veldig rotete og lite brukervennlig,og endel falske profiler etter det jeg har hørt. Det verste var at jeg aldri fikk til å slette meg derifra,det var kun mulig å deaktivere og sånt liker jeg ikke.Du kan jo prøve OKCupid,som er gratis?Eller Badoo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #3 Del Skrevet 28. november 2015 Er det mange falske profiler der ? :O Da gidder jeg ikke bruke mer tid der nei. =/Jeg har også laget meg en profil på Norgesdate og q500. Norgesdate synes jeg også er veldig uoversiktlig og veldig få interessant der. q500 er også en dyr side så blir nok ikke å bruke tid der heller.Badoo leste jeg litt om her inne, og det var en litt shady side om jeg forsto rett. Får holde meg på de to jeg allerede er og håpe drømmemannen dukker opp Anonymkode: dc51b...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå