Gå til innhold

Trives best alene, og kommer best i balanse hjemme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig lei av mennesker som kommer bort til meg, kun for å bråke og være frekk. Spydige ord, og nedsettende kommentarer.

Har vært med i både barselgruppe og en annen sosial gruppe. Men har funnet ut det at livet mitt er mest stabilt uten mennesker som jeg ikke har valgt naturlig.

Jeg har vendt ryggen min til personer som har vært stygge mot meg. Godtar de meg ikke for den jeg er, kan de se seg om etter andre å henge med.

Forstår Ikke hva det er med meg som tiltrekker så negativ oppmerksomhet:P

De fleste jeg er grei med, kan plutselig stikke i meg eller kjefte. Og dette vil jeg virkelig være foruten!

Ustabile mennesker ødelegger min balanse, så nå velger jeg helt ærlig å ta avstand. Vil noen ha noe av meg, får de ta initiativ selv.

Jeg gidder ikke gi av meg selv, når jeg bare får skuffelser tilbake..

Jeg mister bare selvtilliten, og føler meg elendig med slike mennesker. Men når jeg er hjemme med mann og barn, blir kontoen fylt opp med lykke, livsglede og selvtillit😊

Slemme mennesker fortviler over at jeg glir ut av grepet demmes, for da må de fokusere på hverdagen sin igjen. Og finne andre å plage.

Flere som har opplevd dette, og hvordan finner dere glede i deres egen tilværelse😊

Anonymkode: 85791...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man trenger egentlig ikke mer enn en god familie og et par gode venner. 

Anonymkode: 4d7e6...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...