Gå til innhold

Hvilken mobil og abonnement/kort for 2.-klassing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Sønnen min skal få sin første mobil til jul. Han går i 2., og er veldig forsiktig med tingene sine. Den vil i hovedsak bli brukt hjemme, til å sende meldinger/ringe til kompiser og til storebroren sin som bor et annet sted, og kanskje aller helst til å spille med.

Vi har ingen passende arvetelefoner, så vi må kjøpe ny eller en pent brukt fra finn.no.

Men hvilke mobiltelefoner velger dere som førstegangsmobil til barna deres? Gjerne en som tåler en liten støyt...

Vi vil ha android-system, ikke Apple-produkt.

Og ikke minst: Hvilke abonnement/kontantkort-typer velger dere til barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DORO passer fint som første telefon til så små barn.

Anonymkode: 88a9f...085

Skrevet

Dæven min 8-åring hadde blitt skuffa om han hadde fått dorotelefon. Mine har arvetelefoner, med talkmore kontantkort. Kan desverre ikke hjelpe ang telefon valg, men ville bare si styr unna doro.

Anonymkode: e1988...bef

• Liker 1
Skrevet

Det er jo mange rimelige og bra mobiler der ute. Jeg er ikke så opptatt av mobil å har selv en rimelig Nokia lumia 530 somlet synes er bra. Tror den. Koster rundt 500 kr med kontantkort.

Her i familien har barna Net com kontantkort.  Jeg fyller opp for 199 kr i mnd og da har de fri ringe og sms pluss en del data. Holder mer enn nok

Anonymkode: 17ce2...ccc

Skrevet

Hvor mye tenker du å betale? Hadde ALDRI kjøpt Doro, overprisede gammelmannstelefoner. Huawei lager ok telefoner til lav pris. Vi har hatt y530. Bruker chess kontant.

Anonymkode: d5350...dd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...