Taklampe Skrevet 28. november 2015 #21 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg hadde anmeldt henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #22 Del Skrevet 29. november 2015 Ja hun gjorde sikkert det da, men hun var forelsket og det synes jeg var formildende omstendighet, dessuten så trenger hun tydeligvis hjelp da hun ofte snakker som om hun var 18 år gammel når hun er 28 og jeg tenkte at å bli forelsket kunne være bra for henne og jeg lærte en god del om stjernetegn av konversasjon med henne og hun gjorde meg to tjenester; å kjøre bil så jeg kunne spandere på hun den beste maten jeg kunne komme på og overnatte de 4 nettene jeg ikke turte sove alene. Når jeg tenker over det så ser jeg bare nok et eksempel på en person med dårlig natur som ikke klarer å bryte den, EKSTREMT vanlig her jeg kommer fra.Anonymkode: 5a809...edfdette ble bare rart.... Anonymkode: ec542...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #23 Del Skrevet 29. november 2015 Skal sies at hun vasket leiligheten nøye før hun dro og det satte jeg pris på, hun sier at hun ikke vet om noenting om alt som mangler, men av andre grunner, hovedsaklig det at hun er såpass mye yngre så får jeg bare la det passere. Det er jo ikke verdens ende og kan tenke at jeg mistenker litt mye. At jeg stiller for strenge krav. En jeg snakket med mente at det var helt sykt at hun inviterte sexvenner hjem til min leilighet i min seng også. Vel, det er siste gang. Dessverre. To ganger, hyggelig å kunne gjøre noen en tjeneste men viser seg at hun uansett ikke trives i denne byen så da så. Påstår ditt og datt. Så er bare jug da. Får kutte kontakten. Tvert. Anonymkode: 5a809...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #24 Del Skrevet 29. november 2015 Gikk litt fort i svingene her, siste kommunikasjon så påstår hun ditt og datt og jeg gidder ikke spekulere i om hun juger eller ikke så jeg lar det bare passere og kutter kontakt. Anonymkode: 5a809...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå