Gå til innhold

rare utslett

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har litt istanke om at jegkan ha fått herpes på penisen min... tørr ikke si noe til jenta, da vi nylig er blitt sammen, men både henne og jeg var jomfru da vi lå sammen, kan herpes bare komme av seg selv sånn, eller via munnsex hvis hun hadde noe munnsår?

utslettene er hvertfall små røde prikker av noe slag på pungen, og når jeg skifter boxer så er det litt sånn små blodige flekker der og...

vel en annen ting det kanskje kan være er at vi har "gnidd" litt mot hverandre med klær på???

uvisst, så jeg håper på litt hjelp.

gutt 24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kanskje benytte deg av tilbudet til SUSS - der kan du stille sprøsmål til fagfolk og være anonym.

Men kommunikasjon er viktig, du må snakke med kjæresten din.

Gjest Anonymous
Skrevet
har litt istanke om at jegkan ha fått herpes på penisen min... tørr ikke si noe til jenta, da vi nylig er blitt sammen, men både henne og jeg var jomfru da vi lå sammen, kan herpes bare komme av seg selv sånn, eller via munnsex hvis hun hadde noe munnsår?

utslettene er hvertfall små røde prikker av noe slag på pungen, og når jeg skifter boxer så er det litt sånn små blodige flekker der og...

vel en annen ting det kanskje kan være er at vi har "gnidd" litt mot hverandre med klær på???

uvisst, så jeg håper på litt hjelp.

gutt 24

Hvis dere har gnidd mot hverandre med klær på kan det jo være sårhet pga. eventuelle hår eller klær som har rubbet borti.

En annen ting er at dersom du har herpes, så MÅ du si det til jenta. Men finn ut av det først. Du vet jo selv at du var jomfru, så dersom det viser seg at du virkelig har herpes, så vet du jo hvor det kommer fra. Det er lett og si at man er jomfru..

Gjest Anonymous
Skrevet

da må det komme fra jenta? kan det ikke komme av seg selv?

Gjest Anonymous
Skrevet

Man får ikke kjønnssykdommer av seg selv. Og det skal ikke kunne smitte med håndklær eller toalett heller. Men nå må du ikke overreagere. Du må ikke beskylde henne for noe før du vet sikkert. Og for å vite sikkert, må du snakke med en lege og la ham undersøke deg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Man får ikke kjønnssykdommer av seg selv. Og det skal ikke kunne smitte med håndklær eller toalett heller. Men nå må du ikke overreagere. Du må ikke beskylde henne for noe før du vet sikkert. Og for å vite sikkert' date=' må du snakke med en lege og la ham undersøke deg.[/quote']

Og du vet jo enda ikke at det virkelig er en kjønnssykdom. Det kan jo være at det bare er sårhet etter at dere har gnidd utenpå klærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...