AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #1 Skrevet 28. november 2015 Hva er tanken bak å invitere noen hjem til deg på 2 date? F eks man er ute å spiser middag, klokken blir mye og plutselig blir han "trøtt". Men han spør om du vil være med hjem. Bare ute etter sex? Anonymkode: 61daf...d31
annebanane Skrevet 28. november 2015 #3 Skrevet 28. november 2015 Om han er "trøtt" og spør om jeg vil bli med hjem hadde det vært ganske så klart at han vil ha sex med meg. Det betyr ikke nødvendigvis at sex er alt han vil ha ut av relasjonen, men han er iallefall interessert i å ha sex nå. 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #4 Skrevet 28. november 2015 Hva er tanken bak å invitere noen hjem til deg på 2 date? F eks man er ute å spiser middag, klokken blir mye og plutselig blir han "trøtt". Men han spør om du vil være med hjem. Bare ute etter sex? Anonymkode: 61daf...d31Ikke noe galt i å ville ha sex.Om han bare vil å sex må man være tankeleser for å vite. Så det at folk alltid skal konkludere med at menn som inviterer hjem BARE er ute etter sex forteller at man er altfor paranoid til å date. Noen menn vil kun ha sex, men langt fra alle. Du får gjøre deg opp en mening om han kan være en slik person. Ingen her kan hjelpe deg fordi imotsetning til oss har du hatt muligheten til å gjøre deg opp en formening om hva slags mann han er. Anonymkode: 27f4f...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #5 Skrevet 29. november 2015 Hva er tanken bak å invitere noen hjem til deg på 2 date? F eks man er ute å spiser middag, klokken blir mye og plutselig blir han "trøtt". Men han spør om du vil være med hjem. Bare ute etter sex? Anonymkode: 61daf...d31JA. . . . . Anonymkode: 6dd46...613
Gjest Trollkarlen Skrevet 29. november 2015 #6 Skrevet 29. november 2015 Ute etter sex helt klart. Han er trøtt og skal til sengs. Hva skal dere liksom gjøre hvis dere ikke har sex? Det her?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #7 Skrevet 30. november 2015 Ikke noe galt i å ville ha sex.Om han bare vil å sex må man være tankeleser for å vite. Så det at folk alltid skal konkludere med at menn som inviterer hjem BARE er ute etter sex forteller at man er altfor paranoid til å date. Noen menn vil kun ha sex, men langt fra alle. Du får gjøre deg opp en mening om han kan være en slik person. Ingen her kan hjelpe deg fordi imotsetning til oss har du hatt muligheten til å gjøre deg opp en formening om hva slags mann han er. Anonymkode: 27f4f...6a0Jeg aner ikke, har ikke evnen til å avgjøre det ved å treffe noen, har trodd jeg har møtt mannen i mitt liv tidligere og da var det jeg som var helt på viddene for han så bare på meg som en knullevenn. Vil helst ikke oppleve det igjen men skjønner jo at det er umulig å vite hva han tenker. Men tenkte om dere så på det som et dårlig tegn at han gjerne vil hjem å knulle på 2 date. Anonymkode: 61daf...d31
Gjest cheshirecat Skrevet 30. november 2015 #8 Skrevet 30. november 2015 (endret) Jeg aner ikke, har ikke evnen til å avgjøre det ved å treffe noen, har trodd jeg har møtt mannen i mitt liv tidligere og da var det jeg som var helt på viddene for han så bare på meg som en knullevenn. Vil helst ikke oppleve det igjen men skjønner jo at det er umulig å vite hva han tenker. Men tenkte om dere så på det som et dårlig tegn at han gjerne vil hjem å knulle på 2 date. Anonymkode: 61daf...d31for noe tull! "dårlig tegn"?? Han er tiltrukket av deg. Viss dere har sex tror du det forsvinner ?? Dette er veldig enkelt; viss dere er i en setting (kliner på sofaen, han prøver seg på noe mer) - og det ikke er noe tvil (altså ikke ren gjetting) - om at han vil ha sex, så gjør det klart at du ikke er intressert i noe ONS om han kun er det. Du forventer ikke en ring på fingeren, men du har blitt brent før og gidder ikke det en gang til. Ganske legitimt å bare legge de kortene på bordet. Vær ærlig og forvent at han er det samme, og ikke straff ham eller hold tilbake for andre sine synder.. Endret 30. november 2015 av cheshirecat
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #9 Skrevet 30. november 2015 for noe tull! "dårlig tegn"?? Han er tiltrukket av deg. Viss dere har sex tror du det forsvinner ?? Dette er veldig enkelt; viss dere er i en setting (kliner på sofaen, han prøver seg på noe mer) - og det ikke er noe tvil (altså ikke ren gjetting) - om at han vil ha sex, så gjør det klart at du ikke er intressert i noe ONS om han kun er det. Du forventer ikke en ring på fingeren, men du har blitt brent før og gidder ikke det en gang til. Ganske legitimt å bare legge de kortene på bordet. Vær ærlig og forvent at han er det samme, og ikke straff ham eller hold tilbake for andre sine synder.. Ja, jeg har jo trodd det før at fyren likte meg og var tiltrukket av meg og at det derfor var naturlig å ha sex. Men da ble jeg nedgradert til knullevenninne fordi jeg hadde hatt sex med han så fort. Vet ikke helt hvordan jeg skal legge frem at jeg gjerne vil ha sex, men ikke hvis det er det eneste han vil ha av meg. Og han kan jo bare lyve uansett.. Blir sprø :( Anonymkode: 61daf...d31
Gjest cheshirecat Skrevet 30. november 2015 #10 Skrevet 30. november 2015 Ja, jeg har jo trodd det før at fyren likte meg og var tiltrukket av meg og at det derfor var naturlig å ha sex. Men da ble jeg nedgradert til knullevenninne fordi jeg hadde hatt sex med han så fort. Vet ikke helt hvordan jeg skal legge frem at jeg gjerne vil ha sex, men ikke hvis det er det eneste han vil ha av meg. Og han kan jo bare lyve uansett.. Blir sprø :(Anonymkode: 61daf...d31du kan ikke gardere det mot at dette ikke skjer igjen.. Og du er iferd med å straffe/dømme noen basert på en annen persons "synder". Det eneste du kan gjøre er å følge magefølelsen og være ærlig og tydelig. Viss han vet at dette er noe du engster deg for er det lettere for ham å reflektere kver situasjonen og ta et valg som er til begge deres beste basert på mest mulig informasjon (kjenner til din historikk og bekymring) han KAN lyge, såklart, det kan alle om alt, men du kan ikke leve livet ditt basert på det.. Det gjør ingen.. Du må åpne deg her og ikke være så sensetiv at du tar sorgene på forskudd..
Gjest Mats Skrevet 30. november 2015 #11 Skrevet 30. november 2015 Ja ute etter sex, og jeg får alltid napp også på den måten.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #12 Skrevet 30. november 2015 Ute etter sex helt klart. Han er trøtt og skal til sengs. Hva skal dere liksom gjøre hvis dere ikke har sex? Det her? Looooooool han la seg på komoden til slutt hahaha!!! Anonymkode: 6dd46...613 1
melly666 Skrevet 30. november 2015 #13 Skrevet 30. november 2015 Jeg sier som de andre at selv om det er ganske klart at han ønsker å ha sex med deg når han inviterer deg med hjem, betyr ikke det at han ikke ønsker å oppnå noe annet (som et forhold). For eksempel, med den siste personen jeg datet så rotet vi på den første daten og hadde sex på date nr. 2 (som var dagen etter). Det er nå over to år siden og vi har bodd sammen i ett og et halvt år. Så det å ha sex tidlig er ikke nødvendigvis en dårlig ting, så lenge du er med den rette personen. Jeg ville snakket med han om hans intensjoner. Så klart kan han lyve, men hvis du legger sammen det han sier med hans tidligere historie og hvem han er som person ellers burde man klare å se om dette er en person som ønsker å finne en kjæreste, eller om han er en player. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #14 Skrevet 1. desember 2015 Jeg sier som de andre at selv om det er ganske klart at han ønsker å ha sex med deg når han inviterer deg med hjem, betyr ikke det at han ikke ønsker å oppnå noe annet (som et forhold). For eksempel, med den siste personen jeg datet så rotet vi på den første daten og hadde sex på date nr. 2 (som var dagen etter). Det er nå over to år siden og vi har bodd sammen i ett og et halvt år. Så det å ha sex tidlig er ikke nødvendigvis en dårlig ting, så lenge du er med den rette personen. Jeg ville snakket med han om hans intensjoner. Så klart kan han lyve, men hvis du legger sammen det han sier med hans tidligere historie og hvem han er som person ellers burde man klare å se om dette er en person som ønsker å finne en kjæreste, eller om han er en player.hadde og sex på 2 date. Ingen hadde egentlig forventet det selv om jeg invitere hjem på middag og fiilm. Uansett fikk melding hvor han takket for en fin kveld og vi datet i 2 mnd før forholdet tok slutt av andre årsaker Anonymkode: 7ec7d...ab8 1
Okapi Skrevet 1. desember 2015 #15 Skrevet 1. desember 2015 Ja, jeg har jo trodd det før at fyren likte meg og var tiltrukket av meg og at det derfor var naturlig å ha sex. Men da ble jeg nedgradert til knullevenninne fordi jeg hadde hatt sex med han så fort. Vet ikke helt hvordan jeg skal legge frem at jeg gjerne vil ha sex, men ikke hvis det er det eneste han vil ha av meg. Og han kan jo bare lyve uansett.. Blir sprø Anonymkode: 61daf...d31Du ble ikke degradert fordi det du hadde sex fort. Menn mister ikke interessen fordi de har sex. Denne mannen var aldri interessert i noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå