AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Hvor kan jeg finne fine jeans som sitter godt? Jeg har normal kroppsfasong, bruker størrelse 38 / medium. Men jeg synes lårene og rumpa ikke ser så bra ut i enkelte jeans. Og de fleste sitter ikke så godt, må gå å heise på meg buksa hele tiden. Ikke fordi den er for stor, men fordi den ikke sitter godt. Er 25 år. Hvor kan jeg finne jeans som passer meg, og som helst ikke er så veldig dyre? Anonymkode: e1809...633
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Mango, Zara, BikBok, Gina Tricot. Anonymkode: 2f5db...ed8
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #3 Skrevet 28. november 2015 Når du skal ha en ny bukse må du dessverre bare prøve mange helt til du finner den rette. Anonymkode: 62a56...d8d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2015 #4 Skrevet 29. november 2015 Jeg har samme str, jeg synes de de selger på Vero Moda (Only) er både bra og rimelige. De er også lange nok i bena, noe jeg sliter med å finne. Anonymkode: 2d352...dfe
grrwaffmjau Skrevet 30. november 2015 #5 Skrevet 30. november 2015 Jeg er sær på jeans, men kunne bodd i dr denim
ajarRun Skrevet 30. november 2015 #6 Skrevet 30. november 2015 Jeg er sær på jeans, men kunne bodd i dr denimHva er forskjellen?
grrwaffmjau Skrevet 30. november 2015 #7 Skrevet 30. november 2015 Hva er forskjellen?De sitter som støpt og er myke og behagelige på, er så altfor mange jeans som utvider seg med tiden i tillegg til at de er stive med altfor tykke sømmer. Dr denim mister litt farge i vask men utover det er de krem di la krem👌 Pluss at jeg er kort i beina, og det er svært få bukser som er akkurat passe lange. Som oftest blir det en opphopning nederst, dr denim sine er akkurat passe kort :)
skylady Skrevet 1. desember 2015 #8 Skrevet 1. desember 2015 Du må nesten prøve litt forskjellige modeller. Jeg elsker Hollister, Zara og Levi's.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #9 Skrevet 1. desember 2015 Jeg ville dratt på Carlings, de som jobber der har nesten alltid KJEMPE peiling. Du kan dra dit når det er salg? En skikkelig fin bukse er faktisk verdt litt penger. Evnt. dra på H&M og prøv alle modellene de har? Anonymkode: 1656d...665
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #10 Skrevet 1. desember 2015 Gina Trikot, Zara, Bik Bok og Only er verdt å prøve Anonymkode: 2d352...dfe
cherry blossomed. gone. Skrevet 1. desember 2015 #11 Skrevet 1. desember 2015 Synes det er så vanskelig jeg, levis ser jo bare helt teit ut på meg som har så korte bein og gigalang overkroppe med de breieste skuldrene.
Wonderbitch Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 Jeg synes alltid bik bok super flex blir anbefalt i disse trådene, så den skal jeg prøve en dag jeg har tid:-)
..... Skrevet 2. desember 2015 #13 Skrevet 2. desember 2015 Jeg bruker five units. Fantastisk passform, sømmer som gjør at en ser smalere ut, ikke trang og unehagelig noen steder og sklir ikke! Men, de koster rundt 1000-lappen om du ikke er heldig og finner på salg.
Kjempen Skrevet 2. desember 2015 #14 Skrevet 2. desember 2015 Hvor kan jeg finne fine jeans som sitter godt? Jeg har normal kroppsfasong, bruker størrelse 38 / medium. Men jeg synes lårene og rumpa ikke ser så bra ut i enkelte jeans. Og de fleste sitter ikke så godt, må gå å heise på meg buksa hele tiden. Ikke fordi den er for stor, men fordi den ikke sitter godt. Er 25 år. Hvor kan jeg finne jeans som passer meg, og som helst ikke er så veldig dyre?Anonymkode: e1809...633Dersom du må gå og heise på buksa hele tiden, har du kjøpt den for stor.Jeans på damer skal sitte trangt.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #15 Skrevet 2. desember 2015 Jeg er sær på jeans, men kunne bodd i dr denimwords Anonymkode: 87af8...096
skylady Skrevet 2. desember 2015 #16 Skrevet 2. desember 2015 Dersom du må gå og heise på buksa hele tiden, har du kjøpt den for stor.Jeans på damer skal sitte trangt. Jeg hipser på buksa hele tiden, men den er trang. Det er bare en følelse av at den siger og at rumpesprekken kommer til å synes.
Gjest Gia_ Skrevet 5. desember 2015 #17 Skrevet 5. desember 2015 Jeg elsker monki sine high waist, ikke prøvd normal waist, men har nesten bodd i mine 2 siden jeg kjøpte de og de ser ikke litt slitt ut engang 👌🏼 ellers har H&M og Gina Tricot noen bra jeans også 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå