AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #1 Del Skrevet 27. november 2015 Men jeg mener jeg ikke har noe å be om unnskyldning for.Jeg har hatt et forhold til lillesøsteren hans, som er et par år yngre enn oss - vi er like gamle og har kjent hverandre siden vi begynte på ungdomsskolen. Vi er passert 30. Denne affæren varte i et halvt år, og jeg avsluttet det av flere grunner, mente vi ikke passet sammen, jeg fikk ikke de følelsene som er nødvendige å ha på det stadiet.Og i etterkant av det vil han ikke snakke med meg, og jeg har plukket opp fra andre at eneste som kan få ham på andre tanker er om jeg ber ham om unnskyld for at jeg har "utnyttet søsteren hans", bare tull, selvsagt. Nå er dette over et år siden, og treffer jeg på henne oppfører hun seg som om hun er kommet over det, og at det ikke er noe vondt mellom oss. En annen bror som jeg også kjenner godt bryr seg overhodet ikke noe om dette, har akkurat samme tone med ham som før."Problemet" her er at dette i mange år var en av mine beste kompiser, og jeg kunne selvsagt lagt meg helt flat osv, men det ville jo vært en løgn, for jeg mener jeg overhodet ikke har gjort noe galt, men han kommer visst aldri over dette.Finnes det noe håp her, eller skal jeg bare godta at denne isfronten vil vare livet ut? Anonymkode: 60b59...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. november 2015 #2 Del Skrevet 27. november 2015 Han er nok bare protektiv storebror som egentlig legger seg opp i noe han ikke har noe med, du får la ham bare holde på. Regner med han tyr til vettet en gang i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #3 Del Skrevet 28. november 2015 Jaaah... Hadde min bestevenninne knullet på min bror over en lengre periode ville jeg kanskje ikke hatt det beste forholdet til henne etterpå, og hadde det vært omvendt så hadde hun nok hatet meg for alltid.Du må vel ha skjønt du også at det å bli sammen med søsteren til din bestekompis er risky..? Jeg personlig ser på min venninnes storebror som en bror, så... Jah...Si at du beklager om han har følt at du har utnyttet hans søster etter å ha tatt en prat med søsteren for å finne ut hvor skoen trykker. Anonymkode: 8224e...a3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. november 2015 #4 Del Skrevet 28. november 2015 Man ligger ikke med familie medlemmer av bestevennen. Du har driti på draget og eier ikke skamvett til å beklage for det, javel ditt tap det. Har stor forståelse for at han ikke ønsket deg i livet sitt lengre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #5 Del Skrevet 28. november 2015 Det er flere som har mistet vennskap på denne måten, ved å involvere seg med søsken av venner. Selv om søsteren oppfører seg som om hun har kommet over det, så vet kanskje broren hennes hvordan hun egentlig har hatt det. Noe er det jo, for det er tydelig at han har kuttet deg ut, kanskje fått et annet bilde av deg. Var alt greit mellom dere mens du og søsteren hans holdt på? Eller likte han det ikke fra starten? For hvis det først endret seg etter at det ble slutt, så er det jo der problemet ligger. Du har dumpet søstera hans, slik du dumper andre damer der ute, og kanskje han tar det personlig siden han er såpass nær dere begge. Du kan jo forsøke å reparere det hvis du er interessert i å beholde vennskapet. Anonymkode: 14065...365 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 28. november 2015 #6 Del Skrevet 28. november 2015 Å involvere seg med søsteren til en kompis er risikabelt, men det er ikke sikkert at du har gjort noe galt. Kanskje broren hennes vet mer om hvor såret hun ble den gangen, følte seg hjelpeløs, og trengte noen å skylde på. Da er det nærliggende at det blir deg, siden hun tross alt er søsteren hans. Savner du vennskapet med kompisen? Flytt fokus dit, heller enn hva du selv tenker om dine handlinger. Både han og søsteren kan ha opplevd det annerledes enn deg. Selv om du ikke følte at du utnyttet henne, kan hun ha følt seg utnyttet og betrodd seg til broren. Kanskje har hun kommet raskere over det enn broren, kanskje er hun fortsatt såret, men skjuler det godt. Det kan vi ikke vite. Jeg vil anbefale deg å svelge stoltheten din og si unnskyld. Du trenger ikke gå inn på hvem som har rett og feil. Respekter hvordan han føler det og se på det som en investering i vennskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 28. november 2015 #7 Del Skrevet 28. november 2015 Du hadde sex med lillesøsteren hans men forstår ikke at han er sur på deg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 28. november 2015 #8 Del Skrevet 28. november 2015 Noen ting skal man ikke blande. Som feks kompisforhold og forhold til lillesøsteren hans. Det blir litt som å ta over eks dama til kompisen din. Men, nå er det sånn som det er. Vil du beholde kompisen din kan du jo bare ringe ham eller inviterer til en kopp kaffi, og spørre han rett ut om han har problemer med forholdet til deg.Hvilket forhold hadde du til lillesøsteren? Knullekompiser eller basert på kjærlighet ? Eller at du brukte henne/ gav henne forhåpninger om noe annet enn du virkelig var ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå