Gå til innhold

Evig mas om å være sosial med vennegjengen i julen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er del av en vennegjeng hvor halvparten flyttet til andre byer etter at studietiden var over. Hele gjengen samles da bare til jul, påske og sommer. Planene er å treffes til jul igjen, og det er ikke måte på hva de vil finne på. 

Julebord

Vannkanten 

Kino / filmkveld

Juleverksted

Ut på byen

Bake julekaker 

Spillkveld

Jeg har prøvd å forklare at kalenderen min er fullstappet, så jeg har ikke tid til mer maks to treff, men det synker jo ikke inn. Blir jo helt ko-ko av dette presset om å være sosial. 

Anonymkode: 6208c...db9

Videoannonse
Annonse
Gjest StripeyPanda
Skrevet

Har også en vennegjeng, og vi er spredd for alle vinder. Møtes til jul og sommer. I julen sees vi vanligvis bare en gang, kanskje to, før noen eller alle må dra igjen. Juletider forbinder jeg med familie, og da kommer vennene på andreplass. Da får de bare godta at du har tid til en kveld, kanskje to, ikke mer. De andre kan jo møtes seg imellom uten deg uten problemer..

Skrevet

Jeg setter også veldig stor pris på samlingen i jula,men det et EN kveld, som vi da gjør skikkelig med stort middagselskap og vin til langt på morgenkvisten.

Anonymkode: d9484...2e9

Skrevet

Er det ikke bare å stille opp på det man har tid til og aksepterte at de andre møtes på andre ting? 

• Liker 1
Skrevet

Du må vel ikke stille opp på alt? Dukk opp på det du har mest lyst til og dropp resten :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Stakkar deg som har venner som faktisk har tid og ønsker om å være sammen med deg. :rolleyes: Send meg gjerne en PM om de ønsker nye folk å skravle med i den gjengen, siden mine venner er alle opptatt enten med eksamen eller veldedighet i utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...