AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Er det slik at man alltid får kriblende følelser/sommerfugler når man er forelsket?Opplevde det da jeg var 12....men ikke nå lenger. Akkurat nå tror jeg at jeg liker en. Jeg liker å være med han og tenker på han hele tiden, men jeg har ikke den kriblende følelsen. Hadde heller ikke det da jeg holdt på/var sammen med eksen. Mer det bare meg som har det slik? Redd jeg ikke kan bli ordentlig forelsket. Anonymkode: 98d34...83d
Nettinettet Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Så lenge du tenker på han hele tiden og har lyst til å være med han tenker jeg at du er forelsket. Jeg har heller ikke noen kriblende følelse, men jeg smiler når jeg tenker på kjæresten min, og når jeg ser han inn i øynene kjenner jeg det i magen. Er det kanskje den følelsen du leter etter? Jeg tror alle kjenner forelskelse forskjellig ut i fra hvordan de er som menneske. Det viktigste her er jo at du har truffet en du liker og som du trives med å vær med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå