kornelia84 Skrevet 3. oktober 2004 #1 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hei! Tenkte kaaaanskje å gi foreldrene et portrett av meg og mine 3 søsken til jul.. Hadde vært gøy å fått noen til å tegne en blyanttegning eller male et oljemaleri ut i fra et foto av oss.. Er det noen som vet om noen som er flinke men kanskje ikke så dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhna Skrevet 11. oktober 2004 #2 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vet ikke hvor du kan få gjort det profesjonellt. Og å tegne ut i fra et bilde kan være temmelig vanskelig, fordi du ikke ser detaljene klart nok. Bør være et stort bilde isåfall. Hvis du har en vg. skole i nærheten, hvor de har tegning/form/farge, kan du ta turen innom å høre om noen som går der kan tegne ett bilde for deg, mot en liten slump penger. Men pass på å få se noe eleven har gjort tidigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 12. oktober 2004 #3 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har sendt deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 12. oktober 2004 #4 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ellers så finnes det på enkelte sentre passbilde-automater hvor du scanner inne et medbrakt bilde, du bestemmer utifra 4, tror jeg, forskjellige typer av blyanttegning og maskinen "tegner" for deg! Har selv gjort det med vårt brudebildet - anderledes og morsomt! Ganske grei kvalitet også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T1N-only Skrevet 29. oktober 2004 #5 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg tegner en del portrett og akt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 31. oktober 2004 #6 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg tegner en del portrett og akt. Hvilke priser har du da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T1N-only Skrevet 2. november 2004 #7 Del Skrevet 2. november 2004 Litt forskjellig priser etter hvilken fremgangsmåte som blir benyttet. Jeg har laget noen skisser som befinner seg på nettet, som du kan se på, og her er en av dem. Det er ikke lov med bilder i innleggene. Se forøvrig våre regler. For kjøp og salg henviser vi til KG sin markedsplass. Litago - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #8 Del Skrevet 3. november 2004 Litt forskjellig priser etter hvilken fremgangsmåte som blir benyttet. Jeg har laget noen skisser som befinner seg på nettet, som du kan se på, og her er en av dem. Det er ikke lov med bilder i innleggene. Se forøvrig våre regler. For kjøp og salg henviser vi til KG sin markedsplass. Litago - moderator ...ellerkanskje ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T1N-only Skrevet 6. november 2004 #9 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg skal få fikset meg en profil her en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T1Nonly Skrevet 5. desember 2004 #10 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg skal få fikset meg en profil her en dag.. Joda, jeg fikset meg en profil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå