AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Søster venter barn i feb/mars. Tenkte å gi henne litt nødvendig utstyr og klær til jul da der er deres første.baby.Hvilken str byrde jeg kjøpe? Hva er lurt? Ull klær, leker, bøker...? Anonymkode: 71b08...df1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Gavekort øremerket baby. Anonymkode: 3bcd3...a99 1
MissPierce Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 (endret) Gavekort på barne butikker er jo supert 😊Ellers er langermede bodyer, strømpebukser, strikket heldress eller to delt supert, og vognteppe noe jeg kommer på i farten.Ga venninnen min hjemmestrikket vognteppe og bukse som matcher i gave. Det er strikket i Drops Baby Merino og kan brukes nå fra høsten til langt på våren. Strikket buksen med bred ribbekant i livet og beina. Så den kan brukes lenge. Endret 4. desember 2015 av MissPierce
bib_84 Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Klær ville jeg kjøpt i str 56 eller 62, i 56 kan du risikere at de ikke rekker å bruke det noe særlig. Omslagsbodyer er gull verdt til nyfødte. Dropp fancy kjoler, genser med hette, dongeribukser osv, kjøp heller noe enkelt og praktisk. Ull er sikkert fint på våren også, men vær obs på at enkelte ikke tåler det. Andre ting som er fint å gi er babynest (sy selv eller finn noen som syr på bestilling), en myk rangle, vognteppe eller vognpose, babygym osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå