AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Hei!Jeg skal gi moren min en liten adventskalender i år - hver søndag i advent. Som noe koselig og oppmuntrende.Jeg har kjøpt et porselenstre (pynt), en eske med god te, øredobber og et hjerte til å henge på juletreet. Ønsker å legge med en lapp til hver gjenstand, med noen korte/koselig ord. Er det noen som har forslag? Og i hvilke rekkefølge jeg bør gi de?Eks:1. søndag i advent - tre : "Et lite tre - fordi .... 2. søndag i advent - te: "Te - fordi du må huske på å slappe av litt i julestria" 3. søndag i advent - øredobber: "Øredobber - fordi du fortjener å pynte deg, fine moren min"4. søndag i advent - hjerte: "Et hjerte - fordi du viser omsorg, alltid er her for meg, og fordi jeg er veldig glad i deg" Anonymkode: ae88c...98f
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #2 Skrevet 28. november 2015 Så fint av deg!Det er jeg sikker på at moren blir veldig glad for (Har dessverre ikke forslag til tekst, men Juletreet kanskje ville jeg hatt i adventsgave på 4. søndag i advent) Anonymkode: 0bb28...50e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #3 Skrevet 28. november 2015 Hei!Jeg skal gi moren min en liten adventskalender i år - hver søndag i advent. Som noe koselig og oppmuntrende.Jeg har kjøpt et porselenstre (pynt), en eske med god te, øredobber og et hjerte til å henge på juletreet. Ønsker å legge med en lapp til hver gjenstand, med noen korte/koselig ord. Er det noen som har forslag? Og i hvilke rekkefølge jeg bør gi de?Eks:1. søndag i advent - tre : "Et lite tre - fordi .... 2. søndag i advent - te: "Te - fordi du må huske på å slappe av litt i julestria" 3. søndag i advent - øredobber: "Øredobber - fordi du fortjener å pynte deg, fine moren min"4. søndag i advent - hjerte: "Et hjerte - fordi du viser omsorg, alltid er her for meg, og fordi jeg er veldig glad i deg"Anonymkode: ae88c...98fJeg ville hatt: Te som nr 1, hjerte som nr 2, øredobber som nr 3, og treet til slutt Anonymkode: 0bb28...50e
Lykkehjerte Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 På 27.11.2015 den 17.30, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg skal gi moren min en liten adventskalender i år - hver søndag i advent. Som noe koselig og oppmuntrende. Jeg har kjøpt et porselenstre (pynt), en eske med god te, øredobber og et hjerte til å henge på juletreet. Ønsker å legge med en lapp til hver gjenstand, med noen korte/koselig ord. Er det noen som har forslag? Og i hvilke rekkefølge jeg bør gi de? Eks: 1. søndag i advent - tre : "Et lite tre - fordi .... 2. søndag i advent - te: "Te - fordi du må huske på å slappe av litt i julestria" 3. søndag i advent - øredobber: "Øredobber - fordi du fortjener å pynte deg, fine moren min" 4. søndag i advent - hjerte: "Et hjerte - fordi du viser omsorg, alltid er her for meg, og fordi jeg er veldig glad i deg" Anonymkode: ae88c...98f Nå, hva ble det til? Hadde vært morsomt å høre hvordan du til slutt gjorde det, og reaksjonen hennes! Syns det hørtes svært så koselig ut, kan se for meg at din mamma må ha blitt svært glad! For øvrig syns jeg både rekkefølgen og ord du selv foreslo, hørtes perfekt ut!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Et lite tre fordi jeg er så glad og takknemlig for -eh.. et eller annet med røtter? Klarer ikke formulere helt. Nydelig tanke av deg iallfall! Anonymkode: 844e0...5dd
Gubi Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 Så god og snill du er! Har heller ikke noe klart forslag til tekst, dessverre men de andre var flotte så du kommer nok på noe passende før 1. søndag i advent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå