Gå til innhold

Idiotiske spørsmål på Sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den såkalte "relasjonstesten" på Sukker er jo helt ubrukelig! Så mange tåpelige spørsmål med falske alternativer. Se på denne for eksempel:

Hvor FRIGJORT er du på en skala fra 1 til 10? 

1: Tradisjonell. Kanskje lyset av. Liker ikke nakenhet offentlig.

10. Er åpen for nudisme, sex i en øde park og kanskje til og med sexklubber.

Jeg synes dette er en håpløs kategorisering. Jeg er overhodet ikke interessert i sexklubber eller nudisme, men jeg kunne nok tenke meg å ha sex på mange rare steder, inkludert i en øde park. Man må da kunne være frigjort uten å leve som en jævla nudist eller promiskuøs hore? Aner ikke hva jeg skal svare her. Tradisjonell kjedelig sex med lyset av er jo ekstremiteten i den andre enden av skalaen, ikke særlig innbydende det heller. Men hvis jeg svarer midt imellom (altså 5 eller 6) så insinuerer jeg jo på en måte at jeg ikke er frigjort og kanskje er litt kjedelig i senga. 

Anonymkode: 0aabf...496

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukker er jo ganske idiotisk i utgangspunktet..:P

Dessuten, er det så mange som er rundt i leiligheten å kikker..?

Jeg har aldri gjort det..

Skrevet

Dessuten, er det så mange som er rundt i leiligheten å kikker..?

Jeg har aldri gjort det..

Leiligheten? Jeg snakker om testen. Den avgjør jo hvem som får match med deg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes konseptet med å møte folk på nettet er veldig bra, og ideen bak relasjonstesten er også god, men de som driver denne siden hadde hatt godt av å ha med en filosof i teamet. 

Å møte folk på nettet er jo det klart mest effektive for de som leter etter en partner. Du kan lete deg frem blant tusenvis av profiler og søke basert på felles interesser, verdier osv. Det kan du ikke på byen, på nærbutikken eller på treningssenteret. Der vet du jo ikke engang hvem som er single. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes konseptet med å møte folk på nettet er veldig bra, og ideen bak relasjonstesten er også god, men de som driver denne siden hadde hatt godt av å ha med en filosof i teamet. 

Å møte folk på nettet er jo det klart mest effektive for de som leter etter en partner. Du kan lete deg frem blant tusenvis av profiler og søke basert på felles interesser, verdier osv. Det kan du ikke på byen, på nærbutikken eller på treningssenteret. Der vet du jo ikke engang hvem som er single. 

Ja mente ikke konseptet, mente sukker.. syns ikke det er en særlig bra side..!

Skrevet

Ja mente ikke konseptet, mente sukker.. syns ikke det er en særlig bra side..!

Hvilke er bedre da? Match? Møteplassen?

Skrevet

Hvilke er bedre da? Match? Møteplassen?

Vet ikke , har ikke prøvd de... Tester ut norgesdate nå... Sånn passe fornøyd med den... 

Skrevet

Problemet er at mange ikke svarer ærlig eller bare trykker vilt for å bli ferdig med testen. Eventuelt gjennomsnittlig. Jeg har også opplevd mange ganger at de som virker være sånn eller sånn pga relasjonstestene ikke har vært sånn når det kommer til stykket. Ja i sitt hodet så er de sånn, men handlinger de gjør og måten de reagerer/svarer eller ting de sier tilsier noe helt annet.

Å bruke nettet som et verktøy for å finne noen er helt supert (fant selv kjæresten min via Tinder) men så er det bra å ha noen som kan vurdere personens ærlighet og ekthet hvis man ikke klarer det selv. 

Jeg jobber i et firma som har spesialisert seg på nettopp dette og vi har kunder som leter selv men som drar oss inn i vurderingsfases og bruker oss til rådgivning. Nå blir vi jevnlig kontaktet av rekruterinsselskaper som er nysgjerrig på hva vi gjør og som vurderer gjøre det samme. 

Jeg er 100% overbevist om at dette vil være det nye. Folk er lei av å kaste bort flere år på å lete etter noen, bruke tid på å bli kjent og så tilbake fra scratch. Å få noen andre til å ta for seg letingen og heller bare treffe de som virkelig kan være rett er noe flere og flere velger å gjøre. 

Skrevet

Problemet er at mange ikke svarer ærlig eller bare trykker vilt for å bli ferdig med testen. Eventuelt gjennomsnittlig. Jeg har også opplevd mange ganger at de som virker være sånn eller sånn pga relasjonstestene ikke har vært sånn når det kommer til stykket. Ja i sitt hodet så er de sånn, men handlinger de gjør og måten de reagerer/svarer eller ting de sier tilsier noe helt annet.

Å bruke nettet som et verktøy for å finne noen er helt supert (fant selv kjæresten min via Tinder) men så er det bra å ha noen som kan vurdere personens ærlighet og ekthet hvis man ikke klarer det selv. 

Jeg jobber i et firma som har spesialisert seg på nettopp dette og vi har kunder som leter selv men som drar oss inn i vurderingsfases og bruker oss til rådgivning. Nå blir vi jevnlig kontaktet av rekruterinsselskaper som er nysgjerrig på hva vi gjør og som vurderer gjøre det samme. 

Jeg er 100% overbevist om at dette vil være det nye. Folk er lei av å kaste bort flere år på å lete etter noen, bruke tid på å bli kjent og så tilbake fra scratch. Å få noen andre til å ta for seg letingen og heller bare treffe de som virkelig kan være rett er noe flere og flere velger å gjøre. 

Jeg synes du stadig jakter emner å promotere firmaet ditt på.

Anonymkode: 89ac8...a7a

• Liker 5
Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet (endret)

Den såkalte "relasjonstesten" på Sukker er jo helt ubrukelig! Så mange tåpelige spørsmål med falske alternativer. Se på denne for eksempel:

Jeg synes dette er en håpløs kategorisering. Jeg er overhodet ikke interessert i sexklubber eller nudisme, men jeg kunne nok tenke meg å ha sex på mange rare steder, inkludert i en øde park. Man må da kunne være frigjort uten å leve som en jævla nudist eller promiskuøs hore? Aner ikke hva jeg skal svare her. Tradisjonell kjedelig sex med lyset av er jo ekstremiteten i den andre enden av skalaen, ikke særlig innbydende det heller. Men hvis jeg svarer midt imellom (altså 5 eller 6) så insinuerer jeg jo på en måte at jeg ikke er frigjort og kanskje er litt kjedelig i senga. 

Jeg synes ikke dette er så idiotisk. Svar det som er riktig for deg og ikke tenk så mye på hva andre vil tro eller mene om deg. Jeg må innrømme at jeg ikke akkurat har lagt så veldig mye vekt på akkurat det bladet på matchtreet på sukker. Dette til tross for... noe jeg ikke gidder å utdype videre :P.

Endret av Svampebobb1
Skrevet (endret)

Jeg synes du stadig jakter emner å promotere firmaet ditt på.

Anonymkode: 89ac8...a7a

Alt som omhandler nettdating - dating - kjærligheten - forhold - selvfølelse - selvtilitt osv har med firma mitt men også livet mitt å gjøre. Alt det går i ett og det er en del av meg 100%  og noe som kommer opp ikke bare her inne men i alt jeg gjør og alle jeg snakker med. Så ja, det virker kanskje som om jeg jakter etter emner hvor jeg kan promotere firma mitt, men sannheten er at livet mitt er dette - 24/7 

Jeg brenner for at mennesker skal slippe kjærlighetsorg, dårlige erfaringer og vonde følelser. Det er det dette handler om for meg, og jobben min er med på å skape den endringen mange har håper på. Enklere dating, enklere forhold. Jeg DIGGER jobben min og alt vi skaper via den og kommer ALDRI til å slutte å snakke om den eller det vi gjør. Så får heller de som ikke takler det overse mine innlegg :)

Endret av Nettinettet
Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Den relasjonstesten har funket dårlig for meg. De gutta jeg faktisk har kommet overens med - har vært grunnet nærhet ifh. til bosted, interesser - ikke hvor godt vi har matchet. Jeg holdt på en fyr i halvannet år - han og jeg hadde visstnok en "matchrate" eller hva det nå heter på 65, hvilket ikke er så mye, men han valgte jeg å ta en kaffe med da han bodde nært og virket som en ok fyr. Tilfeldig - ikke på grunn av relasjonstesten mao. 

Jeg er jo enig i at det bør være noen kriterier eller "kvalifikasjoner" sånn at man ikke skal søke blant aalle som finnes på Sukker og sånn, men spørsmålene burde vært bedre formulert, og det burde vært færre av dem, spør du meg!

Anonymkode: 032c7...1fb

Skrevet

Er dette spørsmålet så vrient, da? Nå kjenner jeg ikke til testen, men det kommer jo klart frem i teksten din at du er på ca. 8, frigjort, men ikke så frigjort at du tar det med ut i andres påsyn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...