Gå til innhold

Hvordan bruke rettetang?


kornelia84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker å ha i en leave-in-balsam,... Man burde egentlig bruke en varmebeskyttende spray. Jeg har en fra Redken, men den anbefaler jeg ikke,...(den gjør håret stivt, og den lukter sprit,...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør absolutt bruke et varmebeskyttende produkt. De gir også fin hold. Det finnes masse forskjellig på markede, alt fra kremer, til sprayer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker Sebastian Shaper iron works,synes den er god.Håret blir ikke klebig ,men litt hold .Bruker pomade i tube fra sebastian etterpå.Den heter laminates creama styler . Jeg kjøper på hqhair .com .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Sebastian Shaper iron works' date='synes den er god.Håret blir ikke klebig ,men litt hold .Bruker pomade i tube fra sebastian etterpå.Den heter laminates creama styler . Jeg kjøper på hqhair .com .[/quote']

Crema Styler fra Sebastian er varmebeskyttende også. Håret blir veldig blankt og mykt av den. Dessuten slipper man at håret blir så elektrisk, noe mitt blir når jeg retter det ut.

Concentrate Gel er også fin, men jeg liker førstnevnte bedre.

Iron Works er i spray form og lukter veldig godt. Jeg synes håret mitt blir litt stivt av den. Den gir bedre hold enn de to første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...