Gå til innhold

Plutselig kviser..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann jenter.

Håper dere har noen tips til meg. Problemet er nemlig det at i Juni så flyttet jeg inn til en by, ble da samboer. Jeg har aldri sliti med kviser, selvom jeg har hatt litt hudormer rundt neseområdet. Før kunne jeg få kviser rundt menstiden , men veldig få ellers i syklusen. Nå har jeg kviser nesten hele tiden. Er veldig få store. Mange småkviser ved tinningen og i t-sonen. Ikke masse, emn slik at det synes. Jeg spiser sunt, drikker ikke brus med sukker eller spiser godis. Spiser masse frukt og grønt. Jeg trener også mer enn før.

Har også hørt at det finnes noe reseptfritt (salve e.l) på apoteket, men husker ikke hva det heter. Noe på b..

Noen som kan hjelpe? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Problemet er nemlig det at i Juni så flyttet jeg inn til en by' date='[/quote']

By-vann er skitnere enn bygde-vann,... :wink:

Skrevet

By-vann er skitnere enn bygde-vann,... :wink:

Og bylufta kontra bygdelufta..... Kjenner til problemet.. For min del ble det bedre over tid, da jeg hadde bodd i by en stund.

Skrevet
Basiron :)

Funker dette? hva er det egentlig og hva er det best mot?

Skrevet

Jeg synes det funker. Hvis du bruker det hver dag, får du ikke kviser eller uren hud i det hele tatt. Det er i hvertfall sånn det funker på meg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Har det samme problemet og har fikk tidligere en tablettkur som heter oxytetral. En kur du bør gå med noen mnd. I tillegg kan jeg annbefale Differin.

Kjempegod krem. Men disse preparatene fåes på resept hos legen. ( hudspesialist)

På sikt har dette ikke hatt helt god effeket, så jeg har tatt noen hormonprøver. Får svar om noen uker.

Selv om kvisene ikke er helt borte, så har det bedret seg endel. Jeg har heller aldri hatt problemer med dette før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...