AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #1 Del Skrevet 27. november 2015 I høst begynte jeg på et nytt studie, og ble fort god venn med 2 jenter i klassen, vi kaller de Tomine og Maja. Måtte sove over hos Tomine etter en fest en gang med Maja fordi jeg ikke kom meg hjem. Da jeg skulle hjem neste dag, måtte jeg låne en genser pga det var kaldt. Studiedagene gikk, og vi hang mye sammen. Jeg er til og med på kollokvie med Tomine, så jeg kjenner henne ganske godt, og da jeg feiret min bursdag var jeg ute og spiste med de, og vi var ute sammen. Denne dagen fikk Tomine også tilbake genseren som jeg så hadde blitt litt slitt i vask (det var bare en kjedelig hvit t-skjorte kjøpt i Syden, en sånn "chille"tskjorte). Etter dette hadde vi ikke så mye skole, og praksis kom rett etterpå så jeg har ikke fått sett de så mye. I dag fikk jeg vite at Maja arrangerer surprise party for Tomine, og jeg er ikke invitert :/ Hvordan hadde dere tolket dette? Anonymkode: fb774...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villande Skrevet 27. november 2015 #2 Del Skrevet 27. november 2015 Hei du,Har dere hengt noe etter dere var ute i bursdagen din?Slik jeg ser det er det to scenarioer:1. Jenter er ikke så flink til å gå direkte til en person dersom de føler noe negativt eller det har skjedd noe. Men igjen er de veldig flink til å gå til venninner for å snakke om problemene. Sier seg selv at det er vanskelig for deg å unskylde deg eller forklare ting dersom du ikke vet at det faktisk er en situasjon. Dersom du føler at det ligger noe i luften ville jeg ha sendt en melding til Tomine (selvsagt ikke nevne noe med bursdagen) og sagt at du har følt i det siste at ting ikke er slik som det pleier å være, og at om hun mener at du har gjort noe så vil du gjerne forklare deg eller si unskyld. Selv om du ikke føler at du har gjort noe, gir du henne mulighet til å åpne seg Vi jenter kan ofte såre hverandre uten at vi helt er klar over det selv, og da er det lett for at man fryser hverandre ut. Send en melding så har du alt på ditt rette ihvertfall. 2. Dersom dere ikke har vært med hverandre på en stund, så har jenter en tendens til å skli litt i fra hverandre over tid. Vi er også veldig flink til å finne nye venner/klikker. Dersom du ikke har vært med dem på en stund kan det rett og slett være at vennskapsringen har endret seg, og at det ikke ligger noe vondt bak det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #3 Del Skrevet 27. november 2015 Hei du,Har dere hengt noe etter dere var ute i bursdagen din?Slik jeg ser det er det to scenarioer:1. Jenter er ikke så flink til å gå direkte til en person dersom de føler noe negativt eller det har skjedd noe. Men igjen er de veldig flink til å gå til venninner for å snakke om problemene. Sier seg selv at det er vanskelig for deg å unskylde deg eller forklare ting dersom du ikke vet at det faktisk er en situasjon. Dersom du føler at det ligger noe i luften ville jeg ha sendt en melding til Tomine (selvsagt ikke nevne noe med bursdagen) og sagt at du har følt i det siste at ting ikke er slik som det pleier å være, og at om hun mener at du har gjort noe så vil du gjerne forklare deg eller si unskyld. Selv om du ikke føler at du har gjort noe, gir du henne mulighet til å åpne seg Vi jenter kan ofte såre hverandre uten at vi helt er klar over det selv, og da er det lett for at man fryser hverandre ut. Send en melding så har du alt på ditt rette ihvertfall. 2. Dersom dere ikke har vært med hverandre på en stund, så har jenter en tendens til å skli litt i fra hverandre over tid. Vi er også veldig flink til å finne nye venner/klikker. Dersom du ikke har vært med dem på en stund kan det rett og slett være at vennskapsringen har endret seg, og at det ikke ligger noe vondt bak det. Litt usikker på situasjonen, kanskje hun ble veldig sur pga genseren :/ Syns hvertfall det er skikkelig kjipt. I tillegg er jeg skikkelig konfliktsky... Anonymkode: fb774...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. november 2015 #4 Del Skrevet 27. november 2015 (endret) Er du sikker på at du faktisk ikke er invitert da?Hvem sa til deg at hun ene skulle ha overraskelsesfest for den andre? Sa vedkommende noe om hvor mange som har blitt bedt? Endret 27. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #5 Del Skrevet 27. november 2015 I høst begynte jeg på et nytt studie, og ble fort god venn med 2 jenter i klassen, vi kaller de Tomine og Maja. Måtte sove over hos Tomine etter en fest en gang med Maja fordi jeg ikke kom meg hjem. Da jeg skulle hjem neste dag, måtte jeg låne en genser pga det var kaldt. Studiedagene gikk, og vi hang mye sammen. Jeg er til og med på kollokvie med Tomine, så jeg kjenner henne ganske godt, og da jeg feiret min bursdag var jeg ute og spiste med de, og vi var ute sammen. Denne dagen fikk Tomine også tilbake genseren som jeg så hadde blitt litt slitt i vask (det var bare en kjedelig hvit t-skjorte kjøpt i Syden, en sånn "chille"tskjorte). Etter dette hadde vi ikke så mye skole, og praksis kom rett etterpå så jeg har ikke fått sett de så mye. I dag fikk jeg vite at Maja arrangerer surprise party for Tomine, og jeg er ikke invitert :/ Hvordan hadde dere tolket dette?Anonymkode: fb774...ee2Du har ikke hengt med dem i det siste og derfor blir du ikke bedt. Anonymkode: 045ef...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå