stikkelsbær Skrevet 2. oktober 2004 #1 Skrevet 2. oktober 2004 Har lyst til å gå til innkjøp av et par kule støvler, men er litt i tvil om hvilke jeg skal velge... Har sett på Retro-modellen fra Viking og de fra Killah som selges på DNA... Er disse støvlene behagelige å gå med, noen som har peiling? Hva ville dere kjøpt? Tar gjerne imot tips om andre kule støvler i Bergen, helst røde og ikke så fryktelig dyre... (vet det har vært et par støvel-tråder før, men de gikk ikke så mye på komforten.. er egentlig det jeg lurer på mest :-))
Dru Skrevet 2. oktober 2004 #2 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg tror dessverre du skal jobbe lenge og vel for å få fatt i røde viking Retro i Bergen... Med mindre du har mer enn 42-43 i størrelse.
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #3 Skrevet 3. oktober 2004 Viking Retro solgte 20.000 par i Norge på kort tid og butikkene venter nå på neste forsyning... Til våren kommer de i turkis og cerise.. Jeg har Killah-støvlene du bl.a får kjøpt hos DNA. De har jeg brukt masse. Det er ikke de mest komfortable skoene/støvlettene jeg har for å si det sånn, og jeg har faktisk blitt våt gjennom en dag...Så kvaliteten er ikke på topp. Men jeg liker de jeg!
stikkelsbær Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2004 Nei og nei... Butikkdamen sa at Viking retro er umulig å få tak før til våren... visste at de var populære, men så ille....? :-( Men Anniemal, de Killah støvlene, er de gummi tvers igjennom eller er det sånn støvel-for inni? Er de fryktelig vonde, eller bare ikke behagelige? Syns 600 er litt mye å bruke på vonde støvler som man blir våte i... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #5 Skrevet 5. oktober 2004 De er som vanlige støvler virker det som, bortsett fra at mine gamle sorte vikingstøvler er mer komfortable pga bedre såle utenpå. Jeg har puttet ekstra innvendig såler i mine Killah nå og det ble bedre. Et annet pluss med Killahstøvlene er at de er så høye - slik som det regner nå for tiden trenger vi all den beskyttelse vi kan få (og så er de utrolig kule!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå