Jusola Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Hei. Jeg er på utkikk etter en god herreparfyme jeg kan gi kjæresten min i julegave, og kom over denne parfymen som jeg innbiller meg at jeg har sett og hørt om flere ganger. Den er på med på et av Black Friday-tilbudene på nett, som jeg virkelig ønsker å benytte meg av, men tør ikke bestille før jeg er helt sikker på om den er god.Yves Saint Laurent - L´homme EdTNoen her som har testet den og kan si noe om den? Er det sånn at den er trygg å bestille som julegave uten at hverken jeg eller han har luktet på den? Er den en sikkerstikk?Setter ENORMT stor pris på ærlige tilbakemeldinger så fort som mulig! Tusen takk på forhånd!
ajarRun Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Jeg har ikke prøvd den. Flasken ser litt pretensiøs ut, ville ikke kjøpt den til en jordnær type. 1
Jusola Skrevet 27. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2015 Jeg har ikke prøvd den. Flasken ser litt pretensiøs ut, ville ikke kjøpt den til en jordnær type.Takk for svar 1
Gjest incognita Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Den er nydelig, jeg elsker den. Men den er bittelitt tung. Passer til menn som går i dress, eller som er litt eldre. Litt "pen" lukt, hvis du skjønner. (Eventuelt kan yngre gutter bruke den på byen f eks)
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Takk for svar En annen ting er, at parfymer bør prøves før kjøp slik at man vet om duften passer til den som skal ha parfymenDet er ikke alle parfymer som lukter like godt på alle, fordi parfyme virker sammen med menneskers naturlige kroppslukter Anonymkode: 4e81b...985 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #6 Skrevet 27. november 2015 Å, denne hadde eksen, glemmer aldri den lukten selv synes jeg den lukter fantastisk, men er jo vanskelig å anbefale til andre, parfyme er så smak og behag. Anonymkode: 393e8...2b8 1
Jusola Skrevet 27. november 2015 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2015 Den er nydelig, jeg elsker den. Men den er bittelitt tung. Passer til menn som går i dress, eller som er litt eldre. Litt "pen" lukt, hvis du skjønner. (Eventuelt kan yngre gutter bruke den på byen f eks)Så du vil kanskje ikke anbefale den til kjæresten min på 20 år?Tusen takk for svar
Jusola Skrevet 27. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2015 En annen ting er, at parfymer bør prøves før kjøp slik at man vet om duften passer til den som skal ha parfymenDet er ikke alle parfymer som lukter like godt på alle, fordi parfyme virker sammen med menneskers naturlige kroppslukterAnonymkode: 4e81b...985Det er sant. Noe å tenke over, absolutt 1
Jusola Skrevet 27. november 2015 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2015 Å, denne hadde eksen, glemmer aldri den lukten selv synes jeg den lukter fantastisk, men er jo vanskelig å anbefale til andre, parfyme er så smak og behag.Anonymkode: 393e8...2b8Ja, det er sant. Er kanskje ikke det lureste å bestille uten å vite hvordan den lukter.. Men tusen takk for svar
Gjest incognita Skrevet 27. november 2015 #10 Skrevet 27. november 2015 Så du vil kanskje ikke anbefale den til kjæresten min på 20 år?Tusen takk for svar Nei, egentlig ikke. 20-åringer bruker vel dufter som 1 million av paco rabanne. Litt mer "fart" i den for 20-åringer tror jeg.
Jusola Skrevet 27. november 2015 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2015 Nei, egentlig ikke. 20-åringer bruker vel dufter som 1 million av paco rabanne. Litt mer "fart" i den for 20-åringer tror jeg. Haha, skjønner hva du mener, men 1 million er "oppbrukt" spør du meg. Var en tid for 3-4 år siden der alle brukte den (inkludert eksen min), så har litt "avsmak" på den. Du har vel ikke tilfeldigvis noen andre gode forslag da? Han bruker en veldig god parfyme nå - "Aqgua Di Gio" av Armani. Noe i likhet med den kanskje?
Gjest incognita Skrevet 27. november 2015 #12 Skrevet 27. november 2015 Haha, skjønner hva du mener, men 1 million er "oppbrukt" spør du meg. Var en tid for 3-4 år siden der alle brukte den (inkludert eksen min), så har litt "avsmak" på den. Du har vel ikke tilfeldigvis noen andre gode forslag da? Han bruker en veldig god parfyme nå - "Aqgua Di Gio" av Armani. Noe i likhet med den kanskje? Hva med Armani Code? Den er helt perfekt blanding av søt og krydret. Lett og litt tung på samme tid. Passer for yngre gutter vll jeg si.
Jusola Skrevet 27. november 2015 Forfatter #13 Skrevet 27. november 2015 Hva med Armani Code? Den er helt perfekt blanding av søt og krydret. Lett og litt tung på samme tid. Passer for yngre gutter vll jeg si.Skal sjekke den ut! Tusen takk
Gjest incognita Skrevet 27. november 2015 #14 Skrevet 27. november 2015 Skal sjekke den ut! Tusen takk Chanel Bleu er også nydelig, men kanskje hakket mere "voksen" enn armani. En annen som topper alle disse er Dior Homme (den originale), men den er nokså krydret igjen og ikke så "lett" som de andre. Passer likevel til alle aldre synes jeg. Hehe ikke så lett å sette ord på alle disse duftene merker jeg.
Doge Skrevet 27. november 2015 #15 Skrevet 27. november 2015 Så du vil kanskje ikke anbefale den til kjæresten min på 20 år?Tusen takk for svar Jo da! Jeg har brukt den så lenge jeg kan huske og har kun fått positive tilbakemeldinger fra folk som syns jeg lukter godt Syns den passer bedre til menn under 40 enn over da den er frisk og lett, og samtidig mandig i duften. Superdigg! 1
Jusola Skrevet 27. november 2015 Forfatter #16 Skrevet 27. november 2015 Jo da! Jeg har brukt den så lenge jeg kan huske og har kun fått positive tilbakemeldinger fra folk som syns jeg lukter godt Syns den passer bedre til menn under 40 enn over da den er frisk og lett, og samtidig mandig i duften. Superdigg! Åh, så gøy Kanskje jeg skal vurdere den da. Tusen takk for svar 1
Jusola Skrevet 27. november 2015 Forfatter #17 Skrevet 27. november 2015 Chanel Bleu er også nydelig, men kanskje hakket mere "voksen" enn armani. En annen som topper alle disse er Dior Homme (den originale), men den er nokså krydret igjen og ikke så "lett" som de andre. Passer likevel til alle aldre synes jeg. Hehe ikke så lett å sette ord på alle disse duftene merker jeg. Åå, tusen takk for anbefalinger! Skal sjekke ut alle sammen, og for sikkerhetsskyld lukte på dem før jeg kjøper noe. Hehe, synes beskrivelsene var veldig gode jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå