AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Min kjære og jeg har et fint sexliv, det er bare en ting jeg føler er litt ødeleggende.Når vi har sex så kommer han fort første gangen og spruter mye. (Det at han kommer fort er egentlig ikke et så stort problem, for han er fort klar igjen.) Problemet er at jeg føler det er sæd overalt! Inni meg, på han, i senga, på dyna, på lårene mine, på hendene mine, ja - overalt! Han kommer ganske mye og når han da kommer inni meg første gangen så føler jeg det blir så vått at det ødelegger litt av friksjonen og følelsen. Pluss at jeg gjerne tar en tur på badet etter sex, noe som også er litt stemningsdrepende...Har tenkt på å ha papir på rommet, men hele tørke-seansen er så u-tenndene og jeg mister rett og slett lysten til å starte igjen iløpet av denne prosessen.Har også tenkt på å ha et håndkle under når vi har sex, men ofte kommer vi ikke på det før vi er midt i foreplayet og det er også litt ødeleggende å gå å hente og legge det til. Kunne ha hatt det liggende der fra før av, men er ikke alltid jeg husker på det. Dessuten lukter det ekkelt om det blir liggende. Har også prøvd sånn Asan intimservietter, men de er så små og må nesten bruke en hel pakke for å tørke vekk. I tillegg til at det ikke løser problemet med at det er turn-off å drive med slik tørking midt i mellom.Og jeg er tidlig gravid forresten, så jeg er for tiden veldig sensitiv for lukter! Lukten hans har jeg aldri reagert på tidligere, men nå brekker jeg meg av tanken. Tror ikke han sin sæd lukter spesielt ille for jeg har ikke hatt noe problem med det før, og nå er terskelen genrelt lav for lukter.(Det at jeg er gravid gjør at jeg er sensitiv for både lukter og smaker for tiden, i tillegg til at det skal mindre til før jeg kaster opp, ellers så kunne jeg jo bare å ha sugd han først også hatt sex etter han hadde kommet første gangen.) Så ja, noen gode råd? Anonymkode: 7c7e4...f39
ajarRun Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Jeg flirer meg skakk av bildet av to personer som desperat prøver å tørke sæd av dåsa di med en hel pakke asan intimservietter.Ville foreslått at du kunne suge han, men det har du allerede tenkt på. Gjør det i dusjen? 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Snakk med din kjære om det, og foreslå evt bruk av kondom i en periode? Anonymkode: 54df0...84a 1
Gjest supernova_87 Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Det er ofte lukten av fitte + sæd som blir så ille, sæd i seg selv lukter vel lite? Bruk kondom første runde, eller få ham til å komme i papir (stemningsdrepende!), eller på magen din! Hvis du lukter det også, kanskje han kan komme på ryggen din? Og så bare tørker dere vekk med papir, det går jo fort når det ikke skal presses ut.
peppermyntete Skrevet 27. november 2015 #5 Skrevet 27. november 2015 Jeg hadde kjøpt inn noen små håndkler og hatt de lett tilgjengelig på soverommet slik at dere kjapt kan ta ett og tørke vekk første utløsning. Han kan jo komme på magen/ryggen/puppene dine (evt direkte i håndkleet) og tørke det vekk med en gang og så er det bare å kjøre på igjen! Når dere er ferdige går du på do som vanlig og tar også med det brukte håndkleet og legger det til vask.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #6 Skrevet 28. november 2015 Svelg unna første ladning og la han sprute inni deg på runde to. Problem solved..;) Anonymkode: 3d375...86b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #7 Skrevet 28. november 2015 Det kan ikke være stort igjen når han kommer der nede. Anonymkode: d32fc...d86
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #8 Skrevet 28. november 2015 Spruter selv veldig mye, har begynt bruke kondomer pga dette. Trer på kondomen rett før jeg kommer, problem solved Anonymkode: 8fb9e...0bb
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #9 Skrevet 28. november 2015 Åh du hellige sæd. Det er jo så deilig å leke, smake og grise med sæd. Sug og svelg første gangen så er det problemet borte og dere kan begynne på runde to Anonymkode: 13ded...12a 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #10 Skrevet 28. november 2015 Ha tørkerull eller et håndkle på soverommet, og hold det rundt åpningen når han trekker seg ut. Jeg syntes ikke tørking er særlig stemningsdrepende, egentlig. Det er jo værre med alt klinet det blir over alt dersom dere ikke tørker. Anonymkode: 20c11...a91
Gjest lipgloss Skrevet 28. november 2015 #11 Skrevet 28. november 2015 Hei selv har vi alltid et hånkle på soverommet,la han sprute deg over mage og bryster eller ryggen visst 🐶🐶🐶er stillingen Så er det bare å tørke litt mens han blir klar igjen,kan jo ikke være så avtennende med litt sæd da det hører jo med til sexen 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå