AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #1 Skrevet 27. november 2015 Jeg har en venninne som liksom skal være så ekstremt streng på ting. Ho tok masse mat på tallerkenen til ungen sin og sa spis. Når gutten var mett så var det fortsatt litt igjen på tallerkenen, han nektet å spise mer. Da trykte hun bokstavelig talt mat inn i munn på han. Jeg fikk vondt av hele greiene. Jeg mener jo det, at han tok jo ikke mat selv en gang, han fikk bare masse servert, ungen er snart 6 år. Synes dere jeg overreagerer? Anonymkode: cd9f0...62c
ajarRun Skrevet 27. november 2015 #2 Skrevet 27. november 2015 Høres ut som mor, hun er forferdelig dårlig med barn. Hvis reaksjonen din var å kun poste her ville jeg heller kalle det en underreaksjon. Det blir litt som om jeg ser noen falle om utfor bilvinduet og spør her om jeg overreager når jeg poster her om opplevelsen.
WubWub Skrevet 27. november 2015 #3 Skrevet 27. november 2015 Vi må jo vite hva reaksjonen din var for å svare på om du overreagerte.Hva gjorde du? Slo du ut tenna på hu? Havnet dere i munnhuggeri som endte i lugging , biting og kloring? Eller kanskje du gav henne en verbal overhøvling så det sang og hu la seg padde flat? Eller gjorde du ingenting annet enn å lage en tråd om det?For å svare på spørsmålet ditt trenger vi mer kjøtt på benet.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #4 Skrevet 27. november 2015 Off, jeg beklager så mye. Litt trøtt i natten, glemte å skrive siste setninger før spørsmålet mitt Jeg sa til henne at det ikke var greit å gjøre det, det skremte jo gutten og kan skape en dårlig holding til mat. Jeg snakket alvorlig med ho, men ho mente det var helt greit. Jeg har ikke barn, men dette ville aldri falt meg inn å gjøre. Anonymkode: cd9f0...62c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå