Gå til innhold

Hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge bør man ha snakket/kjent hverandre før man blir sammen?

Hvor lenge bør man ha vært sammen før man har sex?

Finnes ingen fasitsvar, vil høre hva dere mener!

Anonymkode: 0819c...2a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er feil rekkefølge. Man bør ha sex første gang man møtes, etter tre-fire timer. Så bør man starte et forhold et par uker etter hvis sexen er bra.

Skrevet

Jeg mener det er feil rekkefølge. Man bør ha sex første gang man møtes, etter tre-fire timer. Så bør man starte et forhold et par uker etter hvis sexen er bra.

Du beskrev akkurat slik verden er i dag ;)

Skrevet

Du beskrev akkurat slik verden er i dag ;)

Er du uenig i at det burde være slik?

Skrevet

Er du uenig i at det burde være slik?

Veldig.

Skrevet

Er det rart skilsmisseraten er høy og at folk skifter kjæreste nesten like ofte som de vasker jeansen..

Skrevet

Veldig.

Hvordan ville du foretrukket det?

Problemet mitt er at folk liker meg bedre de første tre månedene, så skremmer jeg bort de fleste, men noen blir og de overlever mine særheter.

Skrevet

Det kommer jo veldig an på personene det er snakk om. Noen vet med én gang om de vil satse på noen, andre trenger tid og noen trenger enda mer tid. 

Sånn som det foregår idag med Tinder og alt det der, så er det jo nesten blitt slik at man møtes, kan ha kjempegod kjemi, har sex - som også kan være kjempebra, har felles interesser og sammme humor o.l og alikevel så vil kanskje ikke den ene parten bli sammen, fordi TENK om neste mulige Tinder date er ENDA bedre? Den muligheten vil man jo ikke gå glipp av. (Ironisk). 

Har hørt om folk som har "datet" i 1 år og ikke blitt sammen. 

Jeg personlig tenker at sees man jevnt over 2-3-4 måneder og begge liker hverandre, begge er interessert i forhold og det å skulle være monogam, og man går fint overens med hverandres venner/familie, så er det passe å bli sammen. Sex syntes jeg man kan ha når begge føler det er riktig.

Anonymkode: d8f3b...091

Skrevet

Tror ikke det finnes noe tid som en fasit på dette.

Man bør kjenne hverandre godt nok til å vite at man med sikkerhet ønsker å dele (i hvert fall deler) av livet med denne personen, og at man vet at personen har de samme verdiene i livet som er viktig for deg sånn at det ikke blir en stor krasj. (En som aldri i verden ønsker barn burde for eksempel ikke finne seg en som er ekstremt familiekjær og ønsker seg 10 barn.) 

Jeg kjente ikke samboeren min veldig lenge før vi ble kjærester, men lenge nok til at jeg følte at jeg hadde et godt nok bilde av hvordan han er som person og at kjemien mellom oss var større enn kun det fysiske :) (Nå var det ingen barn eller noe i bildet som gjorde at det var noe spesielle grunner til at vi burde tatt det mer med ro heller) 

Sex har man når man føler det er riktig. Noen har sex første kvelden, mens andre venter et halvt år. Ingen av delene er dårligere enn den andre. Men personlig så venter jeg litt med sex når jeg faktisk er ordentlig interessert i fyren, føler det bygger opp spenningen og interessen litt for begge parter å liksom "ikke se hele forestillingen samme kvelden ;)" hehe. 
Tror vi hadde drevet på i rundt 2 uker før vi hadde sex. Da hadde vi også sovet sammen 2 ganger og var sammen hver dag ellers (vi jobbet sammen, og fant ofte på noe sammen etter jobb).

Skrevet

Jeg tenker og har erfart at lengden på bekjentskapet ikke har så mye å si.
Noen ganger føler man at man kjenner hverandre tvers igjennom etter to uker hvor man har vært sammen hver dag, mens
andre ganger så er man ikke trygge på hverandre før 6-12 mnd eller lenger.

Hvis man dater og begge er åpne med at de er dedikert til hverandre, så er man klar for å bli sammen, og for min del så har jeg ikke sex før vi har gjort avtale om å være sammen, men det hender såklart at det føles riktig allerede på første daten også - så umulig å si noe konkret svar egentlig!

Anonymkode: eeeaa...493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...