AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #1 Del Skrevet 26. november 2015 jeg er den siste single i vennegjengen, vi er i 30-årene. Det plager meg ikke, jeg er så vant til å være alene og egentlig vet jeg ikke om jeg har lyst på kjæreste heller, det hadde blitt så annerledes. Men det som er dumt er at jeg aldri får med noen på ferie lenger, de er forståelig nok opptatt med familie og unger. Jeg savner en reisekamerat. Sånn sett hadde det vært greit med en kjæreste, men det kunne like gjerne vært en singel venninne. Jeg kjenner selvfølgelig også noen single folk, men ingen som jeg kjenner så godt at det er naturlig å spørre om de vil reise et sted sammen med meg. Jeg bor et stykke unna de gamle vennene mine, jeg drar gjerne på besøk til dem, men de kommer aldri på besøk til meg. Det er trist, men jeg skjønner jo hvorfor det er sånn, de har småbarn og kan ikke dra avgårde stadig vekk. Jeg prøver å bli kjent med nye folk, men det er litt slitsomt også, det hadde vært så deilig å bare slappe av med gamle venner.hva gjør dere andre som er den siste single når dere vil reise bort? Anonymkode: 744aa...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #2 Del Skrevet 27. november 2015 Reiser som regel alene, eller med bekjente eller fremmede.Har en del "nomader" på facebooken min, venners venner som pleier å backpacke osv, og er med i noen reisegrupper.Er blitt veldig vanlig å dra sammen med noen man ikke kjenner så godt også Anonymkode: 507a8...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 27. november 2015 #3 Del Skrevet 27. november 2015 Jeg liker å bo på billige hostel, kan ikke fordra hoteller (bortsett fra baconfrokosten), der møter jeg allslags folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #4 Del Skrevet 27. november 2015 Hvordan er du som person? Utadvendt og lett å bli kjent med..? Jeg var i samme situasjon som deg tidligere, men jeg er veldig innadvendt og bruker lang tid på å bli kjent. Det endte med lite ferier de årene, dessverre. Er du utadvendt og ikke har noe problem med presise sammen med fremmede, finnes de ulike turgrupper for single. Mange reiser også på backpacking alene og sier det er de beste feriene de har hatt. Man må ta kontakt med andre da og treffer lettere folk og kommer i snakk. Jeg har ei venninne som er over 40 og hun reiser på sydenturer alene og blir alltid kjent med noen. Veldig utadvendt dame. Du kan også ønske deg reisepartner på aktivitetsvenner.no Anonymkode: 48737...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå