AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Trenger hjelp til å formulere en melding, da jeg selv er sykt dårlig på avvisning!!Her er grunnen:Har datet en mann den siste mnd, men har etterhvert sett en psykisk ustabil side (som jeg var klar over på forhånd) komme mer og mer frem, og jeg kjenner jeg ikke ønsker å gå videre med dette. Det har egentlig vært et veldig intens og lidenskapelig flørt, så jeg var vel egentlig ganske blind til å begynne med. Men så er det akkurat som at jeg fikk en "oppvåkning" her om dagen, og sliter så med å formulere meg riktig, og samtidig være direkte nok.. Vil uansett ikke være for dirkete og sårende, da han har en emosjonelt ustabil personlighet.Han har gitt uttrykk for at han har fått følelser for meg, og da føler jeg at jeg må avslutte dette før det går lengre.. Håper VIRKELIG noen kan hjelpe meg å formulere noe som kan være en okei melding å sende, for jeg står helt fast... Anonymkode: 11da3...693
Gjest incognita Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 "Hei. Har gått noen runder med meg selv, og det føles dessverre ikke riktig for meg å fortsette å treffe deg. Ønsker deg alt godt. Hilsen *****"
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 "Hei. Har gått noen runder med meg selv, og det føles dessverre ikke riktig for meg å fortsette å treffe deg. Ønsker deg alt godt. Hilsen *****" Er ikke det for kaldt?? Jeg føler jo at jeg har gitt han litt mikset signaler selv siden jeg var litt med på leken til å begynne med Anonymkode: 11da3...693
Gjest incognita Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Er ikke det for kaldt?? Jeg føler jo at jeg har gitt han litt mikset signaler selv siden jeg var litt med på leken til å begynne med Anonymkode: 11da3...693Det beste når man må gi slike tilbakemeldinger er å være direkte og sørge for å unngå at misforståelser kan oppstå. Jeg synes det er (for) kaldt å sende en slik melding etter 3-4 mnd, men ikke etter én måned med dating. Det er aldri feil å bare si det som det er.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Det beste når man må gi slike tilbakemeldinger er å være direkte og sørge for å unngå at misforståelser kan oppstå. Jeg synes det er (for) kaldt å sende en slik melding etter 3-4 mnd, men ikke etter én måned med dating. Det er aldri feil å bare si det som det er.Det er det som er "problemet", at han tror vi har datet mer enn bare 1 mnd.. Han snakker om meg til familien sin, skrevet meg som helsekontakt på en operasjon han skal ha om 1 år + + +. Det er så ekstremt INTENST! Anonymkode: 11da3...693
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Det er det som er "problemet", at han tror vi har datet mer enn bare 1 mnd.. Han snakker om meg til familien sin, skrevet meg som helsekontakt på en operasjon han skal ha om 1 år + + +. Det er så ekstremt INTENST!Anonymkode: 11da3...693Desto større grunn til å være tydelig (og litt kald). Anonymkode: aaed1...df2
Gjest incognita Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 Det er det som er "problemet", at han tror vi har datet mer enn bare 1 mnd.. Han snakker om meg til familien sin, skrevet meg som helsekontakt på en operasjon han skal ha om 1 år + + +. Det er så ekstremt INTENST!Anonymkode: 11da3...693Enig med AB over meg. Dette er en kar som trenger tydelige beskjeder.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 Er ikke det for kaldt?? Jeg føler jo at jeg har gitt han litt mikset signaler selv siden jeg var litt med på leken til å begynne med Anonymkode: 11da3...693Hvis du er redd for at en melding blir for kald, og føler litt ansvar, så synes jeg du skal være voksen nok til å møtes face to face. Da kan du prate ut, og vise kroppspråk samtidig som du prater. Du får si at du har hatt det hyggelig, men at du nå merker at du ikke henger med lengre. Da får han også mulighet til å si sin side av saken. Og dere får avsluttet på en ordentlig måte. Jeg hadde ikke blitt særlig blid dersom jeg hadde fått en SMS akkurat som om vi gikk på barneskolen... det er noe man gjør til folk man kanskje har vært på en eller to dates med.. Anonymkode: dd910...fce 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #9 Skrevet 26. november 2015 Hvis du er redd for at en melding blir for kald, og føler litt ansvar, så synes jeg du skal være voksen nok til å møtes face to face. Da kan du prate ut, og vise kroppspråk samtidig som du prater. Du får si at du har hatt det hyggelig, men at du nå merker at du ikke henger med lengre. Da får han også mulighet til å si sin side av saken. Og dere får avsluttet på en ordentlig måte. Jeg hadde ikke blitt særlig blid dersom jeg hadde fått en SMS akkurat som om vi gikk på barneskolen... det er noe man gjør til folk man kanskje har vært på en eller to dates med..Anonymkode: dd910...fceHar jo tenkt litt på det, jeg også Trenger uansett treningen med å være direkte og ikke bare ta enkle og feige løsninger på problem som dette. Anonymkode: 11da3...693
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #10 Skrevet 26. november 2015 Men jeg har ikke hørt noe fra han siden sist vi møttes (to dager siden), så bør jeg i såfall vente til han tar kontakt til å møtes? Anonymkode: 11da3...693
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #11 Skrevet 26. november 2015 Ta det når det føles naturlig å ta det opp.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #12 Skrevet 26. november 2015 Men jeg har ikke hørt noe fra han siden sist vi møttes (to dager siden), så bør jeg i såfall vente til han tar kontakt til å møtes? Anonymkode: 11da3...693Det kommer an på hvor raskt du vil ha det unnagjort.Enten kan du bare slutte å ta kontakt, og si fra neste gang han ønsker å møtes.Men det vanligste når man har bestemt seg for noe slikt, er å ikke gå rundt grøten lengre, men å få det gjort. Da sender du f.eks en melding med "Hei, må snakke med deg. Kan vi møtes xx?" Da ligger det på et vis litt i kortene, så han er litt forberedt når dere møtes på at det handler om "forholdet" deres. Anonymkode: dd910...fce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå